خرید لوازم یدکی اورجینال جک اس 5 با فروشگاه یدک مارکت

یکی از موفق‌ترین خودروهای چینی در ایران خودروی جک اس 5 یا JAC S5 است.

خرید لوازم یدکی اورجینال جک اس 5 با فروشگاه یدک مارکت

یکی از موفق‌ترین خودروهای چینی در ایران خودروی جک اس 5 یا JAC S5 است. این خودروی کراس اور با امکانات مدرن و عملکرد خوب و البته قیمت مناسب در مقایسه با خودروهای شاسی بلند اروپایی و آمریکایی، امتیازی خوبی را دریافت می‌کند. اما چالش اصلی صاحبان این خودروی چینی خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال جک اس 5 است. متاسفانه قطعات این خودرو که اغلب وارداتی هستند، به ندرت در فروشگاه‌های لوازم یدکی پیدا می‌شوند. اما خوشبختانه با فروشگاه معتبر لوازم یدکی خودرو می‌توانید خرید لوازم یدکی جک S5 را از وب سایت یدک مارکت به راحتی انجام دهید. در ادامه همراه ما باشید تا با این فروشگاه آنلاین و قطعات یدکی خودروی جک اس 5 بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با خودروی جک اس 5

جک S5 تولیدی کمپانی چینی JAC است که مدل دنده دستی آن با همکاری شرکت کرمان موتور به ایران عرضه شد. با فروش بالا و استقبال خوبی که از این خودرو شد، کرمان موتور مدل دنده اتوماتیک اس 5 را هم به کشورمان وارد کرد. طراحی زیبای این خودرو شبیه به هیچ کدام از خودروهای چینی نیست و به نوعی الهام گرفته از کمپانی خودرو ساز کره‌ای یعنی هیوندای است. خوب است این خودرو را کمی از لحاظ موتوری بررسی کنیم.

مشخصات موتوری جک اس 5

در تولید این خودرو از موتور 2 لیتری توربو شارژ 4 سیلندر استفاده شده است که 174 اسب‌ بخار قدرت دارد؛ همینطور گشتاور توان خروجی این اتوموبیل چینی 265 نیوتن ‌متر می‌باشد. نیروی تولید شده پیشرانه با کمک یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک و دو کلاچه به چرخ‌های جلویی خودرو منتقل می‌شود؛ همینطور مدت زمان صفر تا صد این خودرو 11.7 ثانیه است.  مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.7 لیتر به ازای 100 کیلومتر مسافت ذکر شده است. البته بررسی‌ها و تست‌های گرفت شده مقدار مصرف سوخت بیشتری را نشان می‌دهد که تقریبا حدود 10 لیتر به ازای 100 کیلومتر است.

با چشم پوشی از مصرف سوخت زیاد این خودرو می‌توان نمره قبولی را به عملکرد موتوری این خودرو داد.

ایمنی خودروی JAC S5

نقطه عطف خودروی کراس اور و شهری اس 5 در ایمنی آن است. طراحی کابین و اتاق مقاوم این خودرو یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این خودروی چینی است. قطعات به کار رفته در بدنه‌ی این خودرو در مقایسه با رقبای خود از استحکام قابل قبولی برخوردار است که سبب علاقه‌ افراد زیادی به جک اس 5 شده است. همینطور 4 ایر بگ تعبیه شده در این خودرو باعث شده از موسسه استاندارد و ایمنی خودروهای چین C-Ncap پنج ستاره کامل ایمنی را دریافت کند.

تجهیزات ایمنی

خودروی جک اس 5

تجهیزات حفاظتی

ESC، HAC و HDC

سیستم ترمز

ABS ضدقفل با توزیع نیروی الکترونیکی

کیسه هوا

4 عدد

 

 

 

 

 

 

چرا باید حتما از قطعات اصلی جک اس 5 استفاده کنیم؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید حتما از قطعات و لوازم یدکی اصل جک اس 5 به جای قطعات فرسوده استفده کنید؟ خودروی جک اس 5 از جمله خودروهای باکیفیت و مدرن چینی است که از کیفیت مطلوبی برخوردار است. قطعات به کار رفته در آن نسبت به خودروهای هم رده‌ی خود از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است. لذا برای حفظ کیفیت این خودرو که قیمت نسبتا زیادی هم در بین رقبای چینی و ایرانی خود دارد، نیاز دارید به سراغ قطعات اصلی جک اس 5 بروید. از طرفی سلامت خودروی شما سلامت سرنشینان آن را به دنبال دارد. پس بهتر است به دنبال قطعات و لوازم یدکی اصل خودروی جک S5 باشید.

قیمت لوازم یدکی جک S5 زیاد است؟

احتمالا با خود فکر می‌کنید که قیمت لوازم یدکی خودروی جک S5 زیاد است. خب این مورد طبیعی است ضمن این که می‌توانید قیمت لوازم یدکی جک اس 5 را در سایت یدک مارکت چک کنید و به راحتی خریدتان را انجام دهید. همانطور که اشاره کردم قطعات لوازم یدکی این خودرو وارداتی است و مسلما قیمت بیشتری نسبت به لوازم یدکی‌های نامعتبر و بی کیفیت دارد. شاید پیش خود حساب کنید که خرید قطعات یدکی معمولی که در بازار وجود دارد، برای شما به مقرون صرفه‌تر است. اما این موضوع را در نظر بگیرید که قطعات یدکی نامعتبر و بی کیفیت که در فروشگاه‌های یدکی به وفور یافت می‌شود، تناسبی با قطعات اصلی خودروی جک اس 5 که از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است، ندارند. در نتیجه این عدم تناسب با گذشت زمان به قطعات دیگر هم آسیب وارد کرده و در نهایت ممکن است هزینه‌های سنگین‌تری به صاحب خودرو تحمیل شود. به خصوص در قطعات موتوری و جلوبندی خودروی 5JAC S.

انواع لوازم یدکی JAC S5

خوب است به عنوان صاحب خودروی جک اس 5 با انواع لوازم یدکی آن آشنا شده تا هنگام تهیه قطعات یدکی، لوازم یدکی متناسب با خودرویتان را خریداری کنید. این قطعات فرق زیادی با خودروی جک اس 5 ندارند. البته که نمی‌توان تمام قطعات این خودرو را در این پست نام برد اما می‌توان به دسته‌های اصلی آن اشاره کرد.

لوازم و قطعات موتوری

لوازم یدکی موتوری جک اس 5، به طور مستقیم با موتوری خودرو در ارتباط هستند بهتر است در خرید این قطعات حساسیت بیشتری به خرج دهید. در واقع هنگام خرید لوازم موتوری اس 5 از برندهای معتبر لوازم یدکی استفاده کنید. به این شکل عملکرد خوب خودرویتان را برای طولانی مدت حفظ خواهید کرد. احتمالا می‌دانید که هزینه‌های تعمیر موتور بسیار زیاد است. در نتیجه قبل از آن که هزینه‌های سنگین تعمیر موتور این خودرو به شما تحمیل وشد، از قطعات جانشین باکیفیت و معتبر استفاده کنید.

لوازم جلوبندی

لوازم جلوبندی خودرو همیشه در دسته‌ی مهم‌ترین قطعات یک خودرو قرار می‌گیرد. وظیفه‌ی حفظ تعادل و تعلیق خودرو بر عهده‌‌ی جلوبندی اتوموبیل است. لذا بهتر است در خرید لوازم یدکی جک S3 و جک S5 از فروشگاه‌هایی مثل یدک مارکت به دنبال باکیفیت‌ترین قطعات باشید.

لوازم مصرفی

همانطور که از اسم آن مشخص است این لوازم به صورت مکرر نیاز به تعویض دارند و باید به صورت دوره‌ای به خرید قطعات مصرفی جک اس 5 بپردازید. لوازمی مثل فیلتر هوا، فیلتر بنزین، روغن دنده، لنت‌ها و  ... از جمله مهم‌ترین قطعات مصرفی خودروی اس 5 هستند.

 سایر دسته‌ها مثل لوازم جانبی و تزیینی خودرو کاملا به میل و سلیقه صاحب خودرو بازمی‌گردد. همینطور لوازم بدنه مثل سپرها، گلگیرها، کاپوت و ... در صورت تصادف‌های کوچک و بزرگ نیاز به تعویض دارند و خوشبختانه با رانندگی با احتیاط نیاز به تعویض این قطعات نخواهید داشت.

خرید لوازم یدکی جک اس 5 از یدک مارکت

همانطور که در ابتدای پست اشاره کردم، قطعات و لوازم یدکی جک اس 5 اصل به ندرت یافت می‌شود. اما فروشگاه آنلاین یدک مارکت خرید لوازم یدکی جک را برای کاربران بسیار آسان کرده است. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به وب سایت یدک مارکت قطعات اصل خودروهای چینی مثل لیفان، برلیانس، ام وی ام و دیگر خودروهای چینی و ایرانی را تهیه کنید. البته خرید لوازم یدکی از یدک مارکت مزایایی را هم برای کاربران در بر دارد.

  • اورجینال بودن قطعات یدکی: انواع قطعات و لوازم یدکی در انبارهای یدک مارکت از برندهای معروف و اورجینال لوازم یدکی هستند.
  • مشاوره پیش از خرید: تیم یدک مارکت گروهی از متخصصان خودرو را برای مشاوره به کاربران قرار داده تا پیش از خرید از متناسب بودن قطعات با خودروی خود مطمئن شوند.
  • ارسال قطعات در سریع‌ترین زمان ممکن: ارسال قطعات خریداری شده در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور انجام می‌شود. زمان ارسال محصولات در شهر تهران کمتر از 12 ساعت، استان تهران کمتر از 24 ساعت و سایر استان 3 الی 4 روز می‌باشد.
  • مشاوره از کارشناسان یدک مارکت: مشاوره قبل از خرید لوازم یدکی از کارشناسان فنی یدک مارکت به کاربران کمک می‌کند متناسب‌ترین قطعات را برای خودروی جک اس 5 یا هر خودروی دیگری تهیه کنند.
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت خرابی قطعات: تضمین ضمانت بازگشت وجه نگرانی کاربران بابت ناسالم رسیدن محصولات لوازم یدکی آسوده می‌کند و در صورت خرابی محصول می‌توانند آن را پس فرستاده و هزینه پرداختی خود را دریافت کنند.
ت ت
کدخبر: 100608 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها