ایرلاین های خارجی فعال در ایران

با توجه به گسترش روزافزون سفرهای کاری و تفریحی، استفاده از هواپیما اولین انتخاب برای سفرهای خارجی است.

ایرلاین های خارجی فعال در ایران

شما می توانید بلیط هواپیما مورد نظر خود را برای شهر مقصد از سایت های داخلی و یا خارجی رزرو کرده و با استفاده از ایرلاین های خارجی به آن شهر بروید. تعداد زیادی شرکت هواپیمایی خارجی مانند هواپیمایی امارات، ایرلاین فلای دبی، هواپیمایی اطلس، ایرلاین عمان، ایرلاین اتریش، هواپیمایی ایر عربیا و. . . هستند که در ایران فعالیت دارند. در ادامه به معرفی سه ایرلاین خارجی مهم شامل ترکیش ایرلاینز، قطر ایرویز و لوفتهانزا در ایران می پردازیم.

78fe5bc3-95a4-4703-a377-4157d0821f22

 

ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines)

ترکیش ایرلاینز اولین هواپیمایی ترکیه است که در سال 1933 میلادی توسط مصطفی کمال آتاتورک تاسیس شد و در سال 2015 به عنوان بهترین خط هوایی اروپا شناخته شد و موفق به کسب چهارمین رتبه در دنیا شده است. این ایرلاین دارای 3 کلاس پروازی شامل کامفروت کلاس (Comfort Class) یا کلاس راحتی، بیزینس کلاس (Business Class) یا کلاس تجاری و اکونومی کلاس (Economy Class) یا کلاس اقتصادی است. ترکیش ایرلاینز از استانبول به شهرهای شیراز، تبریز، اصفهان، مشهد و فرودگاه امام پرواز مستقیم دارد، همچنین دارای پرواز مستقیم از آنکارا و ازمیر به فرودگاه امام است.

ایرلاین لوفت هانزا (Lufthansa)

لوفت هانزا بزرگترین ایرلاین آلمانی است که فعالیت خود را در شهر کلن در سال 1953 میلادی آغاز کرد. این شرکت هواپیمایی در ایران فقط از فرودگاه بین المللی امام در تهران به دو شهر فرانکفورت و وین پرواز مستقیم دارد و به سایر کشورهای دنیا دارای پرواز غیر مستقیم است. همچنین دارای 4 کلاس پروازی است که شامل اکونومی کلاس (اقتصادی) ، پرمیوم اکونومی، بیزنیس کلاس (تجاری) و فرست کلاس می باشد.

8aa745e8-af3e-4e77-85b5-4fb548828437

 

قطر ایرویز (Qatar Airways)

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در سال 1993 میلادی تاسیس شد و دارای 4 کلاس پروازی شامل فرست کلاس، بیزینس کلاس، اکونومی کلاس و VIP است. لازم به ذکر است که بلیط های VIP یا همان بخش ویژه به صورت عمومی به فروش نمی رسند. قطر ایرویز از فرودگاه امام تهران و فرودگاه شهرهای مشهد، شیراز و اصفهان دارای پرواز مستقیم به سمت دوحه است.

ت ت
کدخبر: 82345 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها