خبر مهم مصر از مذاکرات | متوقف شد

وزیر خارجه مصر در اظهاراتی تلویزیونی گفت، بار دیگر مساله به لزوم تعهد به استانداردها و قوانین بین‌المللی برمی‌گردد. موضوع نگران کننده عدم خروج نیروهای خارجی از لیبی و عدم اتخاذ اقدامات قطعی برای تحقق این هدف است.

خبر مهم مصر از مذاکرات | متوقف شد

به گزارش مُنیبان، سامح شکری، وزیر خارجه مصر در اظهاراتی تلویزیونی گفت، بار دیگر مساله به لزوم تعهد به استانداردها و قوانین بین‌المللی برمی‌گردد. موضوع نگران کننده عدم خروج نیروهای خارجی از لیبی و عدم اتخاذ اقدامات قطعی برای تحقق این هدف است. این امر ثابت می‌کند که جامعه بین‌المللی برای دستیابی به منافع تلاش می‌کند و اصولی را اتخاذ نمی‌کند که باید در مدیریت روابط بین‌الملل به خوبی تثبیت شود.

پیش از این خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه بر تداوم فعالیت آموزشی و همچنین کمک و مشورت‌دهی‌های نظامی برای حمایت از لیبی تاکید و اعلام کرد، نیروهای کشورش در لیبی، نیروهای بیگانه نیستند.

شکری همچنین تاکید کرد، باید برای برقراری مجدد آتش بس در یمن جهت دستیابی به راه حل سیاسی تلاش شود. هیچ راه حل نظامی برای جنگ یمن وجود ندارد و باید چارچوب سیاسی و یک توافقی وجود داشته باشد که به درد و رنج ملت این کشور پایان دهد./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 117978 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها