یک مسئول علت اصلی بدبختی سوریه را افشا کرد

نماینده پارلمان سوریه در مصاحبه با سایت المعلومه با بیان اظهارات مذکور گفت، حضور آمریکا دلیل اصلی تمام بحران‌های اقتصادی سوریه است.

یک مسئول علت اصلی بدبختی سوریه را افشا کرد

به گزارش مُنیبان، مغیث ابراهیم، نماینده پارلمان سوریه در مصاحبه با سایت المعلومه با بیان اظهارات مذکور گفت، حضور آمریکا دلیل اصلی تمام بحران‌های اقتصادی سوریه است.

وی افزود، حضور آمریکا در خاک سوریه و حمایتش از گروهک‌های مسلح شورشگر علیه قانون کشورشان به بهانه‌ها و نام‌های دروغین مثل دموکراسی موجب ناامنی در مناطق مختلف کشور می‌شود.

ابراهیم گفت، آمریکا پس از اینکه بسیاری از کشورها در کنار واشنگتن با حمایت از گروه‌های تروریستی و تخریب زیرساخت‌ها به بهانه دستیابی به دموکراسی هرج و مرج ایجاد کردند، سوریه را به کشوری شکست خورده تبدیل کرد که نمی‌تواند مجددا روی پای خود بایستد.

وی ادامه داد، همه آنچه در سوریه اتفاق افتاده و می‌گذرد اجبار کردن این کشور برای پرداخت هزینه عدم قبول شروط آمریکا و پیوستن به واشنگتن برای تضعیف موقعیت روسیه و ایران و جلوگیری از حضور آنها در منطقه است.

ابراهیم تاکید کرد، آمریکا به دو هدف در منطقه حضور دارد؛ اول غارت ثروت عرب‌های مسلمان و دوم تسلط بر تصمیمات سیاسی آنها./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 126120 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها