حزب الله بیانیه داد

حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای به شدت آتش زدن نسخه‌ای از قرآن کریم در استکهلم را محکوم و اعلام کرد: این اقدام جنایتکارانه شنیع علیه دین اسلام و نمادهای مقدس آن در چارچوب سلسله اهانت‌های ننگین به رسول خدا (ص) و علمای مسلمان و نمادها و مقدسات آنها انجام شد.

حزب الله بیانیه داد

به گزارش منیبان، حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای به شدت آتش زدن نسخه‌ای از قرآن کریم در استکهلم را محکوم و اعلام کرد: این اقدام جنایتکارانه شنیع علیه دین اسلام و نمادهای مقدس آن در چارچوب سلسله اهانت‌های ننگین به رسول خدا (ص) و علمای مسلمان و نمادها و مقدسات آنها انجام شد.

حزب‌الله در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: این اقدام اهانت بزرگی به امت اسلامی در سراسر جهان از شرق تا غرب آن است و هرگز نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد.

همچنین این حزب دولت سوئد را مسؤول کامل این اقدام زشت دانست و از آن خواست فورا اقدامی را در راستای محاکمه عاملان این اقدام و ممانعت از تکرار چنین جنایاتی در پیش بگیرد.

حزب‌الله در ادامه بیانیه خود از دولت‌های اسلامی، علمای مسلمان و سازمان‌ها و نهادهای اسلامی خواست این اهانت بزرگ را محکوم کرده و برای تدوین یک تفکر جهانی که مانع از تکرار چنین نقض‌های خطرناکی شود، تلاش کنند./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 134818 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها