دست رد اروپا به سینه آمریکا درمورد برجام؛ اول تو!

آمریکایی ها در حالیکه ادعا می کردند باید اول ایران به تعهدات برجای خود برگردد بعدآمریکا تحریم ها را رد کنند از اتحادیه اروپا پاسخ متفاوتی گرفتند.

دست رد اروپا به سینه آمریکا درمورد برجام؛ اول تو!

به گزارش منیبان، وزیرخارجه آمریکا در چند روز گذشته گفته بود اول باید ایران به اجرای تعهدات خود برگردد سپس آمریکا تحریم ها را لغو کند و در این زمینه هم در حال رایزنی با اروپا بودند اما حالا اروپا دست رد به سینه آمریکا زده و از بایدن خواسته اول آنها تحریم ها را لغو کنند تا ایران برای بازگشت به تعهدات برجامی تشویق شود.

ظریف، وزیر خارجه کشورمان در مصاحبه با سی ان ان گفته بود که جوزف بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می تواند هماهنگ کننده گام های ایران و آمریکا برای بازگشت به برجام باشد، سخنگوی بورل هم یک روز پس از این مصاحبه به آمریکا پیام داد که آنها اول باید تحریم ها را رفع کنند، البته اتحادیه اروپا به این حرف های سخنگو بسنده نکرد و در اطلاعیه ای رسمی این موضوع را خواستار شد.


ت ت
کدخبر: 1370 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرات شما
    • avatar ناشناس

      موضع اروپا کلاه گشادیست برسر دهان گشادهای ماکه لبخندمیزنند

      1
    • avatar ناشناس

      اصلاگیرم تحریمها لغو شد ما هم به برجام برگشتیم و بدون سلاح هسته ای ماندیم اسرائیل بمب هسته ای دارد اروپا وآمریکا دارد همسایه ها هم با زرنگی درحال بدست آوردن هستند لغو دست وپا شکسته تحریم چه فایده ای دارد ما بمب میخواهیم نه لغو تریمی که هر لحظه اراده کنند به بهانه های مختلف برمیگردانند .

      6
    • avatar ناشناس

      به بر جام بر میگردیم ولی بدون هر گونه شرط اضافی ولی اول آمریکا باید تحریم‌هایی را کامل بردارد

      0
    • avatar مصطفی

      بهانه های بچه گانه.وقت کشی های بی مصرف. بقول دخترم سه سالش بود از در ميخاستم بیرون برگ یا داخل شیم یا هر کار دیگه بمن میگفت اول من بعد اول تو بجای اینکه بگه دوم تو اینو میگفت حالا شماها هم اشکال نداره باهم وارد بشین یا اینکه دخترم اونجا باشه بشما بگه که چکار کنین. ازین بچه یاد بگیرید لااقل

      1
    • avatar امیر علی

      چنانچه تاخیری در لغو تحریمها و پرداخت خسارت وارده بر ایران و عذر خواهی از ملت شریف ایران از عملکرد دولتهای قبلی و خلع سلاح هسته ای اسرائیل صورت نگیرد ما ایرانیان برخلاف میلمان اورانیم بیست درصدی را تبدیل به اورانیم 235 با غنای صد درصد را بزودی زود آغاز خواهیم کرد.

      0
    • avatar عباس بزرگران

      این ها همه اش بازی های سیاسی است همه دنبال منافع خودشان هستند هیچکس به فکر منافع کشور دیگر نیست
      ( هیچ گربه ای در راه خدا موش نمیگیرد )

      0
    • avatar ناشناس

      به برجام برگردیم و آمریکا هم به برجام بر میگردد
      آخرش چ اتفاقی خواهد افتاد آیا ارزانی و معیشت و نشاط به جامعه بر میگردد ؟
      آیا ارتباط با دنیا برقرار خواهد شد ؟
      و.........
      جامعه ای که هیچ انگیزه و دلخوشی در آن وجود ندارد نمیتوان آن را با برجام وصله زد

      0
    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها