کشف و ضبط 100 کیلوگرم قرص کپتاگون در عراق

ستاد کل مبارزه با مواد مخدر عراق از کشف و ضبط 100 کیلوگرم مواد مخدر و متلاشی شدن یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد

کشف و ضبط 100 کیلوگرم قرص کپتاگون در عراق

به گزارش منیبان؛ ستاد کل مبارزه با مواد مخدر عراق از کشف و ضبط  100 کیلوگرم از قرص‌های مخدر کپتاگون در یک مکان صعب العبور و متلاشی شدن یک شبکه قاچاق بین المللی مواد مخدر در استان الانبار خبر داد.

به گزارش الحره، ستاد کل مبارزه با مواد مخدر عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: با رصد گزارش‌های اطلاعاتی دقیق از وجود برنامه‌ریزی یک شبکه بین‌المللی قاچاق مواد مخدر برای وارد کردن محموله‌ای از قلمرو یکی از کشورهای همسایه به داخل عراق مطلع شدیم.

این بیانیه افزود: با انجام یک عملیات اطلاعاتی دقیق که 7 روز متوالی به طول انجامید، کمینی در راه این محموله انجام شد و عاملان جابه‌جایی 100 کیلوگرم قرص‌های مخدر کپتاگون در استان الانبار به دام افتادند.

این بیانیه با اشاره به جاسازی ماهرانه مواد مخدر در داخل یک کامیون حامل میوه در منطقه‌ای صعب العبور خاطرنشان کرد: اعضای این باند بین المللی که شامل چهار قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر بودند، بازداشت و در اختیار قوه قضائیه قرار گرفتند و باند آنها متلاشی شد.

گفتنی است طی سال‌های اخیر، فعالیت‌های تجارت مواد مخدر و سوء مصرف مواد در عراق، به‌ویژه در جنوب و مرکز این کشور افزایش یافته است و برخی مناطق این کشور به مسیرهای اصلی قاچاق مواد مخدر تبدیل شده‌اند.


ت ت
کدخبر: 232332 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها