بهترین روش برای ازبین بردن موهای زائد

از بین بردن موهای زائد یکی از پر دغدغه ترین کارها برای خانم ها است که معمولا با حساسیت، زخم و ناکامی مواجه هستند.

بهترین روش برای ازبین بردن موهای زائد

به گزارش منیبان، در این خبر مزایا و معایب روش های مختلف ازبین بردن موهای زائد را به شما معرفی خواهیم کرد و انتخاب کدام روش با توجه به موقعیت و نوع مو و پوست شما مناسب است. همه این روش ها می توانند برای یک فرد مناسب و برای فرد دیگری با مشکلات همراه باشد.

۱. تیغ زدن: استفاده از تیغ برای از بین موهای زائد می تواند راه حلی سریع و آسان باشید همچنین هزینه کمی را نیز برای شما دارد و به راحتی می توانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید. همچنین برای افرادی که به درد حساس هستند روشی ایمن است. در عین حال امکان زخم شدن پوست، بروز خارش و حساسیت همواره در استفاده از این روش وجود دارد. علاوه بر این رویش مجدد موها در استفاده از تیغ سریع است.

۲. اپیلاسیون: این روش نیز یکی از ارزان ترین روش های از بین بردن موهای زائد است و در عین حال رویش موها به طور کامل یک ماه زمان می برد و موجب نازک شدن موها نیز می شود. همچنین به لایه برداری پوست های مرده و لطیف شدن پوست کمک می کند. اما در این روش درد زیاد و امکان آسیب به پوست با موم داغ وجود دارد. زیر پوست رفتن موها و شل شدن پوست از دیگر معایب استفاده از اپیلاسیون است.

۳. پودر نظافت: استفاده از پودر نظافت به لایه برداری پوست، کند شدن رشد مو و رفع بوی بد بدن کمک می کند. اما در عین حال می تواند باعث سوختگی پوست شود و در صورتی که بدن خیس باشد و یا زخم و جوش داشته باشد باعث آسیب رسیدن به پوست می شود. اما استفاده از روش دشوار و بوی بد دارد.

 

۴.لیزر: از جمله مزایای استفاده از لیزر نتیجه طولانی مدت، حذف موهای زیر پوستی و عدم آسیب به پوست است. اما روش هزینه بالایی دارد و بر روی موهای کرکی تاثیری ندارد و در صورت استفاده از اشتباه از دستگاه موجب سوختگی می شود. توصیه می شود افراد دارای اختلالات هورمونی و مصرف کننده های داروهای حساس به نور از این روس استفاده نکنند.
 


ت ت
کدخبر: 28680 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها