توافق، قریب‌ الوقوع هست یا نه| پاسخ صریح کاخ سفید

مقامات کاخ سفید در روزهای اخیر به صهیونیست‌ها اطمینان داده‌اند که در مذاکرات برجامی هیچ امتیاز جدیدی به ایران داده نشده است.

توافق، قریب‌ الوقوع هست یا نه| پاسخ صریح کاخ سفید

به گزارش منیبان، پایگاه خبری –تحلیلی آکسیوس در گزارش خود به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی تصریح کرد: اگرچه دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در روزهای اخیر تلاش کرده است به اسرائیل اطمینان دهد که در مذاکرات احیای برجام امتیاز جدیدی به ایران نداده است، مقامات اسرائیلی می‌گویند که آنها اطمینان ندارند.

بنابر این گزارش، مقامات کاخ سفید در روزهای گذشته به همتایان اسرائیلی خود اطمینان داده‌اند که علی‌رغم وجود برخی گزارشات در رسانه‌ها مبنی بر امتیازدهی واشنگتن به تهران در جریان مذاکرات وین، آمریکا هیچ امتیاز جدیدی به ایران نداده است.

یک مقام آمریکایی به این پایگاه خبری گفت: توافق در وین ممکن است نسبت به دو هفته پیش نزدیک‌تر باشد، اما همچنان نتیجه مذاکرات دارای ابهام است زیرا هنوز شکاف‌هایی وجود دارد. در هر حال، توافق قریب‌الوقوع به‌نظر نمی‌رسد.

آکسیوس افزود: مقامات اسرائیلی  تایید کردند که در روزهای اخیر گفت‌وگوهای زیادی با ایالات متحده صورت گرفته است و در حالی که بیشتر بحث‌ها پشت درهای بسته انجام و دشوارتر شده است، هدف این بوده است که مطمئن شود کاخ سفید متوجه شده که نگرانی‌های اسرائیل چقدر جدی است.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 104419 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها