روایت تازه از کشته شدن یک دختر در حمله لباس شخصی‌ها

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ادعای فوت یک دانش آموز بر اثر ضرب و شتم را تکذیب کرد.

روایت تازه از کشته شدن یک دختر در حمله لباس شخصی‌ها

 به گزارش منیبان، خبری در فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر این که دانش آموزان دختر دبیرستان شاهد اردبیل شعارهایی را در مدرسه سر داده اند و متعاقب آن لباس شخصی ها به مدرسه حمله کرده و تعدادی را مجروح و بازداشت کرده اند و یک دانش آموز نیز بر اثر جراحات وارد فوت شده است.

پیرو این خبر، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا ادعای فوت یک دانش آموز بر اثر ضرب و شتم را تکذیب کرد.

علی محبوبی پور شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: این ادعا کاملا دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضد انقلاب و انتشار وسیع این خبر کذب تصریح کرد: مردم مومن، انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تاثیر شایعات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

محبوبی پور با بیان اینکه این ادعاها برای تهییج عواطف مردم انقلابی اردبیل است، تصریح کرد: در اردبیل تاکنون هیچ کشته و مجروحی نداشتیم و حتی دستگیری افراد هم در این شهر قابل توجه نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ دانش‌آموزی طی روزهای اخیر دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است.

گفتنی است، برخی رسانه های ضد انقلاب جمعه ۲۲  مهر ماه در خبرسازی دروغ، مدعی ضرب و شتم دانش آموزان دختر شاهد اردبیل در روز (پنجشنبه) و فوت یکی از دانش آموزان بر اثر خونریزی ناشی از ضرب و شتم شدند.


ت ت
کدخبر: 115136 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها