رئیسی: این گروه از افراد مرده محسوب می‌شوند

رئیس جمهور گفت: طبق روایات، جامعه و کسی که حس گسترش خوبی‌ها را نداشته باشد به مرده تعبیر شده است.

رئیسی: این گروه از افراد مرده محسوب می‌شوند
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، سید ابراهیم رئیسی عصر جمعه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان جنوبی که در دومین روز سفر استانی رئیس جمهور در محل استانداری برگزار شد افزود: نظام اداری نباید کُند باشد و شرط حل مساله این است که از نیروهای تحول‌خواه و انقلابی استفاده شود.

وی بیان کرد: نیرویی که در درون خود جوشش و جهاد و کوشش ندارد، برای او فرق ندارد که یک طرح کی به پایان برسد، با صحبت و سخنرانی و دستور این حس ایجاد نمی‌شود.

رئیس جمهور گفت: طبق روایات، جامعه و کسی که حس گسترش خوبی‌ها را نداشته باشد به مرده تعبیر شده است.

وی افزود: باید تلاش کرد و از نیروهای انقلابی دارای حس مسئولیت نسبت به مردم استفاده شود، کسانی که نسبت به مشکلات مردم بی‌حس هستند، آنها را باید از وسط راه کنار زد و راه را برای نیروهای انقلابی باز کرد تا بتوانند تحول ایجاد کنند.

رئیسی گفت: سازمان اداری متناسب با روحیه تحول‌خواه مردم، سازمان تحول‌خواه است لذا باید کاری متفاوت انجام داد و در واقع گفت که طرحی نو در انداخت.

وی ادامه داد: باید سرمایه اجتماعی مردم را حفظ کرد و ارتقا داد، این سرمایه مورد هجوم دشمن است و به فرموده رهبر معظم انقلاب باید مراقب این سرمایه باشیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه نتیجه سرمایه اجتماعی، اعتماد به نظام، مشارکت و نشاط اجتماعی است گفت: مردم دینمدار نیز از جمله سرمایه‌ها هستند و باید مراقبت کرد این سرمایه عظیم آسیب نبیند./ ایرنا


ت ت
کدخبر: 127492 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها