نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

حقوق ۱۶ میلیون تومانی رؤسای دفتر اعضای شورای شهر!

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبه "تعارض منافع" در شورای پنجم مصوب شده بود و بعضی از اعضای شورای شهر تهران از آن مطلع نبودند و مورد اخیر هم به همین دلیل به وجود آمد.

حقوق ۱۶ میلیون تومانی رؤسای دفتر اعضای شورای شهر!

پرویز سروری، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در گفتگو با خبرنگار منیبان، اظهار کرد: "مصوبه تعارض منافع" در شورای پنجم مصوب شده بود و بعضی از اعضای شورای شهر تهران از آن مطلع نبودند و مورد اخیر هم به همین دلیل به وجود آمد.

او اضافه کرد: آقای مهدی چمران در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها داشتند گفتند که این موضوع را پیگیری می‌کنند و طبیعتا اگر کسی هر تقابلی با قانون داشته باشد ملاک تابع قانون بودن است و برابر قانون تصمیم‌گیری خواهد شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال بررسی موضوع عدم به کارگیری بستگان درجه یک شورا هستیم و اگر مورد دیگری باشد پیگیری می‌کنیم. 

سروری همچنین در پاسخ به این سوال که اگر مورد مشابه دیگری از استخدام و به کارگیری بستگان درجه اعضای شورای اسلامی شهر تهران در شورا باشد رسما اعلام می‌کنند یا خیر تأکید کرد: نگران نباشید اگر موردی باشد همانطور که مورد فوق رسانه‌ای شد موارد بعدی هم رسانه‌ای می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درخواست برخی از مردم از عضو شورا که برای دختر وی حقوق ۳۳ میلیون تومانی واریز شده بود استعفای خود آن عضو بود، تصریح کرد: یک اتفاقی بوده و به نظر من چنین موضوعاتی را به حاشیه نبریم و حاشیه سازی نکنیم.

حقوق ۱۶ میلیون تومانی رؤسای دفتر اعضای شورای شهر!

سروری اضافه کرد: در ماجرای فوق مطالب خلاف واقع عنوان شد و حقوق ایشان در هنگام ورود به شورا ۵ تا ۷ میلیون تومان بوده است و ۵۷ درصد افزایشی که به حقوق کارگری تعلق گرفت و به دلیل اینکه چنین اشخاصی قرارداد موقت بوده و استخدام نیستند به این فرد هم تعلق گرفت و یک افزایشی اینجا رقم خورد و با کمک هزینه‌هایی که شهرداری به همه نیروهای خود می‌دهد، حقوق دختر عضو شورا هم افزایش پیدا کرد.

وی تاکید کرد: مسئول دفتر اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اعضای شورا می‌آیند و با آن‌ها هم می‌روند و مگر اینکه خود دستگاه بخواهد آن‌ها بمانند و قرارداد رئیس دفتر عضو شورای شهر هم از نوع قرارداد موقت بوده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: حقوق رئیس دفتر اعضای شورای اسلامی شهر تهران با قرارداد موقت حدود ۱۶ تا ۱۶ و نیم میلیون تومان است و فرد منظور در این ماه با معوقاتی که اگر اشتباه نکنم چیزی حدود ۹ میلیون تومان بوده است واریز شده است و اگر دختر عضو شورای اسلامی شهر تهران مبلغ اضافه‌ای دریافت کرده باشد حتما باید برگردانده شود.

گفتنی است مسئله "تعارض منافع" نخستین بار توسط اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم مطرح شد و با آغاز به کار شورای ششم در ظاهر امر مورد استقبال آن‌ها هم قرار گرفت.

انتشار فیش حقوقی ۳۳ میلیون تومانی دختر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و استخدام وی به عنوان رئیس دفتر مادر خود طی روزهای اخیر حواشی بسیاری را به دنبال داشت.


ت ت
کدخبر: 134944 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها