طرح جهش تولید و تامین مسکن در دستور کار این هفته مجلس

نمایندگان این هفته گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن و قانون صدور چک را در دستور کار دارند.

طرح جهش تولید و تامین مسکن در دستور کار این هفته مجلس

به گزارش منیبان؛ نمایندگان این هفته رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن (ارجاع از جلسه علنی) و گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را بررسی می‌کنند.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۱۴ قانون صدور چک مصوب ۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن، لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه، لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل هم در دستور کار این هفته نمایندگان است.

 بررسی لایحه‌های معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و برزیل و لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت معاضدت در پرونده‌های مدنی و جزایی  از دیگر برنامه های های این هفته نمایندگان اعلام شده است.

 نمایندگان مجلس این هفته گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال تأسیسات ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب و گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مورد در طرح جهش تولید دانش بنیان را مورد بررسی قرار می دهند.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر مورخ ۲۷ آبان ۱۳۸۹ و گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه تصویب اصلاحات کنوانسیون بین المللی استانداردهای آموزش صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان  از دیگر برنامه های این هفته نمایندگان است.

گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح الحاق یک تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد مالیات بر عایدی سرمایه طرح اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران این هفته در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

نمایندگان مجلس در این هفته گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزش و پرورش غیر دولتی و گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در اجرای ماده ۱۶۷ آیین نامه داخلی مجلس  را بررسی می‌کنند.

مجلس شورای اسلامی این هفته روزهای یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی دارد.


ت ت
کدخبر: 1783 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها