دستور فوری بایدن به اسرائیل درباره حماس

رئیس جمهور آمریکا در دیدار با کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به رهبری یوآو گالانت، با طرح پرسش‌های سخت در مورد پیامدهای فراوان درگیری تمام عیار با حزب الله لبنان برای (رژیم) اسرائیل، هشدار داد.

دستور فوری بایدن به اسرائیل درباره حماس

به گزارش منیبان، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در دیدار با کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به رهبری یوآو گالانت، با طرح پرسش‌های سخت در مورد پیامدهای فراوان درگیری تمام عیار با حزب الله لبنان برای (رژیم) اسرائیل، هشدار داد مواظب باشید عصبانیت کورتان نکند.

نیوریورک تایمز نوشت: مقامات آمریکایی دریافته‌اند که وزیر جنگ اسرائیل از ایده حمله به حزب‌الله حمایت می‌کند در حالی که برخورد نتانیاهو با این ایده محتاطانه بوده است.

گزارش نیویورک تایمز از نگرانی و تلاش مقامات ارشد آمریکایی برای جلوگیری از حمله اسرائیل به حزب‌الله پرده برمی‌دارد و در حالی که آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند تا یک جبهه متحد قوی را در انظار عمومی به نمایش بگذارند، نگرانی‌های دولت بایدن را در مورد برنامه‌ریزی جنگی نتانیاهو و دستیارانش به تصویر می‌کشد.

مقامات آمریکایی و اسرائیلی که نخواستند نام آنها فاش شود، به نیویورک تایمز گفتند: بایدن و دستیاران ارشد او از رهبران اسرائیل خواسته‌اند تا از انجام هرگونه حمله بزرگ علیه حزب الله لبنان پرهیز کنند.


ت ت
کدخبر: 182659 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها