مجلس آمریکا در مقابل ایران!| این سیاست در برابر ایران خطرناگ است!

رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه خبری فاکس، از سیاست «مماشات جو بایدن با جمهوری اسلامی ایران» انتقاد کرد.

مجلس آمریکا در مقابل ایران!| این سیاست در برابر ایران خطرناگ است!

به گزارش منیبان، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا، روز پنج‌شنبه در گفتگو با شبکه خبری فاکس، از سیاست «مماشات جو بایدن با جمهوری اسلامی ایران» انتقاد کرد. اسکالیس اعلام کرد که مجلس نمایندگان آمریکا در حال بررسی طرحی برای جلوگیری از آزادسازی پول به نفع ایران است. او گفت که این طرح بلافاصله پس از عید شکرگزاری به مجلس ارائه خواهد شد.

استیو اسکالیس گفت که دولت بایدن در حال «آزادسازی میلیاردها دلار به نفع جمهوری اسلامی و کاهش تحریم‌ها بر صادرات نفت ایران» است. او این سیاست را «خطرناک» و «مغایر با منافع آمریکا» دانست.

رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «چه کسی به حماس کمک مالی می‌کند؟ جمهوری اسلامی. و با این حال، جو بایدن می‌خواهد شش میلیارد دلار آزاد کند تا در مبادله گروگان‌ها به ایران بدهد.»

اسکالیس همچنین از «چشم‌پوشی دولت بایدن از اقدامات ایران»، از جمله حمله به اسرائیل و حمله به نیروهای آمریکایی در خاورمیانه، ابراز نگرانی کرد.

اسکالیس اعلام کرد که مجلس نمایندگان آمریکا در حال بررسی طرحی برای جلوگیری از آزادسازی پول به نفع ایران است. او گفت که این طرح بلافاصله پس از عید شکرگزاری به مجلس ارائه خواهد شد.

منبع: انتخاب


ت ت
کدخبر: 187893 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها