داستان جالب پاساژ امام جمعه اردبیل

امام جمعه اردبیل گفت: بارها و بارها به پسر اینجانب نسبت‌های بسیار سنگین متوجه کرده اند در حالی که اینجانب اصلاً اولاد ذکور ندارم.

داستان جالب پاساژ امام جمعه اردبیل

به گزارش منیبان، آیت الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل، در نماز جمعه این هفته گفت: این هفته مراجعه جالبی به اینجانب شد یک خانم محترمی با من تماس گرفت و اظهار داشت می‌خواهم در طبقه دوم فلان پاساژ مغازه بخرم به من گفتند کل این طبقه مال شماست و حالا برای خرید به شما مراجعه کرده‌ام. 

وی افزود: در جواب ایشان عرض کردم شماره کارت ملی خودم را در اختیار شما قرار می‌دهم تا با مراجعه به سازمان ثبت اسناد استکشاف و استسفار کنید اگر یک منزل یا یک مغازه در کل ایران به نام حقیر بود حتماً آن را به نام شما خواهم کرد.

آیت الله عاملی بیان کر: طرح این موضوع برای خیرخواهی به ملت عزیز است دشمنان غدّار این کشور از طریق مختلف وارد مدارس نامرئی شده و با شایعات و حرف‌های بی‌اساس هم به کشور صدمه می‌زنند و هم دین و ایمان مردم را مورد غارت و تاراج قرار می‌دهند. بارها این گونه تهمت‌ها توسط فتا پیگیری شده و سر ریسمان به آلبانی و به منافقین رسیده است بارها و بارها به پسر اینجانب نسبت‌های بسیار سنگین متوجه کرده اند در حالی که اینجانب اصلاً اولاد ذکور ندارم. 


ت ت
کدخبر: 190856 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها