پیام تسلیت محمدرضا عارف به مناسبت ارتحال آیت الله موسوی بجنوردی:

باپروا زیست و سربلند از دنیا رفت

در پی ارتحال آیت الله موسوی بجنوردی، محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی خطاب به حجت اسلام و والمسلمین سید حسن خمینی این ضایعه را به او تسلیت گفت.

باپروا زیست و سربلند از دنیا رفت

به گزارش منیبان، متن این پیام به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن خمینی 

ارتحال عالم پارسا و با فضلیت، یار دیرین امام و خدمتگزار انقلاب و ایران حضرت آیت الله موسوی بجنوردی ضایعه ای تأسف بار  برای ملت و نظام و جهان علم و تفکر است. 

ایشان از ارادتمندان حضرت امام(ره) و از سردمداران و پایه‌های انقلاب بزرگی بود که به رهبری ممتاز امام خمینی به پیروزی رسید و عمر شریف خود را در راه مبارزه با طاغوت و برای اعتلاء کلمه حق و خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و بیداری مردم صرف کرد.

آن عالم عامل در عمر پربار خویش به اجتهاد و جهاد مداوم و مستمر معنا داد و با رویکردها و راهبردهای نوآورانه و راهگشا، افق هایی نو در عرصه نظر و عمل گشود.

آن عالم گرانقدر در مسئولیتهایی که بر عهده داشتند، تصویری ماندگار در انصاف، عدالت، اعتدال، شرح صدر و گشاده رویی از خود به جا گذاشت، باپروا زیست و سربلند از دنیا رفت.

ارتحال آن روحانی جلیل القدر را به جنابعالی، همسر محترم تان، رئیس و اعضای محترم شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و همه ارادتمندان آن عالم وارسته تسلیت عرض می کنم و  برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال آمرزش و رحمت الهی و علو درجات و برای همه بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

محمدرضا عارف


ت ت
کدخبر: 202664 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها