پاسخ دندان‌شکن گروههای مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

گروههای فلسطینی به تلفانی حملات وحشیانه اشغالگران و به اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، در ۱۲ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ موشک از نواز غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

پاسخ دندان‌شکن گروههای مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

به گزارش منیبان، تلویزیون «العربی» قطر امروز (شنبه) اعلام کرد: از ساعت ۱۹ دیروز (جمعه) تا ساعت ۷ صبح امروز، بیش از ۲۰۰ موشک از سمت نواز غزه به سوی سرزمینهای اشغالی فلسطین شلیک شده است.

این در حالی است که از سوی دیگر «اسکای نیوز» عربی هم گزارش داد: رژیم صهیونیستی ۴ حمله به اهداف غیرنظامی در شمال غربی غزه انجام داده است.

اسکای نیوز عربی همچنین در صفحه توئیتر خود با انتشار ویدئویی از تشدید حملات شبانه اشغالگران صهیونیست به منازل ساکنان منطقه «شیخ جراح» در نوار غزه خبر داده است.

در تازه‌ترین خبر از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۰ عضو یک خانواده فلسطینی به شهادت رسیدند. خبرگزاری «آناتولی» در این چارچوب از کشف اجساد دو کودک از زیر آوار خانه‌ای که توسط صهیونیست‌ها در اردوگاه ساحلی غزه در پی حملات هوایی تخریب شده، خبر داد.

در این ارتباط، تلویزیون العربی قطر به نقل از خبرنگار این شبکه عربی گزارش کرد: تظاهرات مردمی در «رام الله» و «البیره» برای سوگواری شهدای نواز غزه آغاز شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از اوایل هفته گذشته بار دیگر نوار غزه را هدف حملات وحشیانه خود قرار داده که در این مدت صدها فلسطینی که اکثر آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند در حملات این رژیم شهید شده‌اند.


ت ت
کدخبر: 20489 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها