محمد شریعتمداری: بی شک‌ ردای شهادت برازنده قامت آن عزیز بزرگوار بود

وزیر دولت حسن‌ روحانی با صدور پیامی شهادت ابراهیم رییسی و هیات همراه را تسلیت گفت.

محمد شریعتمداری: بی شک‌ ردای شهادت برازنده قامت آن عزیز بزرگوار بود

به گزارش منیبان، متن پیام محمد شریعتمداری به شرح زیر است: 

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا 

یار و خادم ملت و رئیس جمهور سخت کوش ایران اسلامی به لقاء حق شتافت ، و همه ملت ایران را درسوگ نشاند. بی شک‌ ردای شهادت برازنده قامت آن عزیز بزرگوار بود.  

در  سالیان طولانی رفاقت با ایشان، ایمان و اعتماد به خدا، اخلاص، تواضع و آرامش در حوادث را در  آن مرد شریف کم نظیر دیدم. 

خداوند در روز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا ع این شهید بزرگوار و سایر شهدای همراهش، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار  و سایر همراهان را در جوار رحمتش با امام رئوف ع محشور فرماید. 

با اینکه این حادثه تلخ، دردناک و فقدانی عظیم است  اما  جمهوری اسلامی ایران در طول حیات با برکت خود  با حوادث بسیار سختی روبرو بوده است و این کشور امام رضا ع از تمام آن‌ سختی ها با پایمردی ملت شریف ایران ، به سلامت عبور کرده است. امروز نیز با حضور و تدبیر رهبری معظم انقلاب و انسجام اجتماعی و اتحاد مردمی، از سختی این ایام نیز عبور خواهدکرد. ان شاءالله. 

اینجانب شهادت این دولتمرد بزرگ و همه همراهانش را به امام زمان عج و رهبر معظم انقلاب و خانواده معزز این شهیدان والامقام، تسلیت عرض می کنم و برای همه ملت ایران و‌ دوستداران آن شهیدان عزیز و صبر و‌ آرامش از درگاه ربوبیش مسئلت دارم.

محمد شریعتمداری

ت ت
کدخبر: 216259 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها