فرمانده کل سپاه:

یکی‌از رسالت‌های اصلی سپاه مصونیت‌ بخشی به نسل جوان در مقابل تهدیدات است

فرمانده کل سپاه گفت: یکی‌از رسالت‌های اصلی سپاه مصونیت‌ بخشی به نسل جوان در مقابل تهدیدات و آسیب‌هایی است که جسم و جان، هویت، شرافت و عزت نفس و کرامت او را تهدید می‌کند.

یکی‌از رسالت‌های اصلی سپاه مصونیت‌ بخشی به نسل جوان در مقابل تهدیدات است

به گزارش منیبان، سردار حسین سلامی، در آیین افتتاح مرکز چند منظوره شهید زیادیان اظهار کرد: بازدید امروز ما از این مرکز جنبه‌های تلخ و بسیار شیرینی داشت تلخ از این جهت که این بلای خانمان‌ سوز و ویران‌گر موادمخدر توانسته بر بخشی‌از جامعه جوان ما نفوذ کند و آن‌ها را از شرایط یک زندگی سالم محروم نماید.

فرمانده کل سپاه گفت: این برای ما قابل تحمل نیست چراکه ما در فرهنگ اسلامی و ملی با این شعر زیبای شاعر گرانقدر تاریخ که «بنی آدم اعضای یکدیگرند ...» زندگی می‌کنیم و اگر بر یک عضو، حتی یک عضو جامعه مشکلی یا نقصی و زخمی وارد شود همه پیکره ملت ایران احساس درد می‌کنند چراکه ما با قلب‌هایمان باهم پیوند داریم و اعضای یک پیکره واحد هستیم و هیچکس در این سرزمین بدون احساس آرامشِ مردم احساس آرامش ندارد و همه ما در مقابل این مخاطرات مسوول هستیم‌ و باید مسوولانه عمل کنیم.

وی تصریح کرد: هر یک جوان می‌تواند آینده جهان را تغییر دهد و منشا جریانی قوی برای پیشرفت جامعه باشد؛ یک جوان معادل همه جوانان است و احیا یک نفر و بازگردان آن به زندگی معادل احیا کل بشریت است و قتل یک انسان اگر بدون حجت شرعی باشد معادل قتل همه انسان‌هاست.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: یکی‌از رسالت‌های اصلی سپاه مصونیت‌ بخشی به نسل جوان در مقابل تهدیدات و آسیب‌هایی است که جسم و جان، هویت، شرافت و عزت نفس و کرامت او را تهدید می‌کند.

منبع: فارس

ت ت
کدخبر: 220291 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها