خط و نشان زاکانی برای ظریف: این بنده‌ خدا در کشور مشکلات زیادی پیدا خواهند کرد!

علیرضا زاکانی در میزگرد اقتصادی خود به حرف های ظریف واکنش نشان داد.

خط و نشان زاکانی برای ظریف: این بنده‌ خدا در کشور مشکلات زیادی پیدا خواهند کرد!

به گزارش منیبان، علیرضا زاکانی در میزگرد اقتصادی خود به حرف های ظریف واکنش نشان داد و گفت: آقای مشاور پزشکیان سخنانی را بیان کردند که جفا به رئیس‌جمهور شهید بود. در مناظره پنج‌شنبه جواب سخنان ایشان را خواهم داد.

وی افزود: در دورانی که این آقایان بودند علاوه بر اینکه اقتصاد را اصلاح نکردند بلکه اقتصاد خانوارها به تاراج رفت. خیلی علاقه ندارم مسائل را باز کنم چون این بنده‌های خدا در کشور مشکلات زیادی پیدا خواهند کرد.

گفتنی است؛ ظریف با اشاره به فروش نفت ایران گفته بود: اینکه فروش نفت بالا رفته کار دوستان نبوده، بلکه وقتی بایدن آمد سیاستش این شد که پیچ تحریم‌ها را شل کند؛ بگذارید ترامپ برگردد ببینید دوستان چه می‌کنند.

ظریف افزود: حضرت حجت‌الاسلام خاتمی ذیل نظرات رهبری، برای ایران افتخار آفرید؛ معجزه هزاره سوم هم فکر می‌کرد تحت نظرات رهبری عمل می‌کند، به همراه دبیر شورای عالی امنیت ملی‌اش که الان هم نامزد انتخابات شده، جز تحریم نیاوردند. دولت روحانی هم توانست کشور را سربلند کند. اگر برجام بد بود چرا آمریکا با استفاده از برجام خارج نشد. مگر ترامپ از آب و هوا و قرارداد موشک‌های میان برد خارج نشد؛ شوروی سابق هم بر مذاکره کرده بودند؟

وی ادامه داد: خطای استعمارگر را به پای مبارزه کننده با استعمار بیاوریم. فراموش نکنید که همانقدری که سلاح مهم است، مردم هم مهم هستند.

ت ت
کدخبر: 221186 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها