اسرائیل سه‌شنبه تصمیم نهایی را می‌گیرد!

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی دیشب در نشستی فوق العاده راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی را به روز سه شنبه هفته آینده موکول کردند؛ این تصمیم در شرایطی گرفته شد که مقام های امنیتی اسرائیل خواستار عدم برپایی تظاهرات بوده اند و نتانیاهو اما اصرار دارد که این راهپیمایی برگزار شود.

اسرائیل سه‌شنبه تصمیم نهایی را می‌گیرد!

به گزارش منیبان؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این جلسه در رابطه با راهپیمایی پرچم شهرک نشینان اسرائیلی که قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود، بحث و تبادل نظر شد.

پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که با توجه به اوضاع امنیتی و احتمال تشدید تنش در اراضی اشغالی، اجازه برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس در روز پنجشنبه را نخواهد داد.

این اقدام پلیس رژیم صهیونیستی با واکنش و مخالفت گسترده صهیونیست ها همراه شد.

برخی از جریان‌های صهیونیستی در واکنش به لغو این راهپیمایی با صدور فراخوان هایی خواستار تعرض دسته جمعی و گسترده به مسجد الاقصی در روز پنجشنبه شدند.

برخی صهیونیست‌ها از جمله بن غفیر عضو تندرو کنست اعلام کردند که روز پنجشنبه با در دست گرفتن پرچم رژیم صهیونیستی در برخی محله های قدس از جمله باب العامود راهپیمایی خواهند کرد.

در این جلسه، رئیس شاباک، رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس پلیس رژیم صهیونیستی بر ضرورت عدم برگزاری این راهپیمایی به شیوه ای که اعلام شده، تاکید کردند.

شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع آگاه اعلام کرد که نتانیاهو در جلسه غیرعلنی بر ضرورت برگزاری این راهپیمایی طبق برنامه قبلی و در همان مسیرهای اعلام شده تاکید کرده است.

پایگاه خبری روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت هم از درگیری لفظی وزیر جنگ و نتانیاهو در مورد برگزاری راهپیمایی پرچم خبر داده است.

در پایان جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی، تصمیم گرفته شد که این راهپیمایی به جای پنجشنبه، سه شنبه هفته آینده برگزار شود.

این در حالی است که مقاومت فلسطین به شدت نسبت به برگزاری این راهپیمایی هشدار داده و صهیونیست ها را از بازی با آتش و بازگشت به شرایط قبل از ۱۱ می که به جنگ ۱۲روزه ختم شد، به شدت برحذر داشته است.


ت ت
کدخبر: 24221 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها