تکذیب عقب نشینی نیروهای الحشد الشعبی عراق از غرب الانبار

یک منبع مسئول در سازمان الحشد الشعبی عراق امروز برخی شایعات مطرح شده مبنی بر عقب ‌نشینی نیروهای این سازمان از غرب استان الانبار این کشور را تکذیب کرد.

تکذیب عقب نشینی نیروهای الحشد الشعبی عراق از غرب الانبار

به گزارش منیبان؛ یک منبع مسئول در سازمان الحشد الشعبی عراق به پایگاه خبری «المعلومه» این کشور گفت: اخبار منتشر شده مبنی بر عقب ‌نشینی نیروهای الحشد الشعبیِ مستقر در مناطق غربی استان الانبار به خاطر وجود نقشه آمریکا برای هدف قرار دادن این نیروها نادرست است و همه یگان های الحشد الشعبی در مقرهایشان مستقر هستند و هیچ تغییری در حرکت آنها ایجاد نشده است.

وی افزود: نیروهای سازمان الحشد الشعبی هیچ گونه دستوری مبنی بر عقب ‌نشینی دریافت نکرده ‌اند و شایعات مطرح شده درباره عقب ‌نشینی نادرست است. 

این منبع مسئول که پایگاه المعلومه به نام وی اشاره ای نکرد، تاکید کرد: نیروهای امنیتی با پشتیبانی نیروهایی از سازمان الحشد الشعبی هم اکنون در حال عملیات پیشدستانه (علیه تروریستها) در مناطق غربی عراق هستند.

برپایه این گزارش، برخی رسانه‌ها و صفحه ‌های شبکه‌ های اجتماعی پیش از در خبری ادعا کردند که نیروهای سازمان الحشد الشعبی از مناطق غربی عراق به خاطر احتمال هدف قرار گرفته شدن توسط هواپیماهای آمریکایی عقب نشینی کرده اند.

ت ت
کدخبر: 3361 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها