انفجار بمب در مسیر نظامیان عراقی سه کشته و زخمی بر جا گذاشت +جزییات

منابع امنیتی عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که در اثر انفجار «بمب کنار جاده‌ای» و حمله به کاروان نیروهای واکنش سریع وابسته به ارتش عراق در استان «صلاح الدین» سه نفر کشته و زخمی شدند.

انفجار بمب در مسیر نظامیان عراقی سه کشته و زخمی بر جا گذاشت  +جزییات

به گزارش منیبان، یک منبع امنیتی در این باره به پایگاه خبری «بغداد الیوم» گفت که یک بسته انفجاری کنار جاده‌ای امروز در مسیر حرکت کاروان خودرویی نیروهای واکنش سریع ارتش عراق در منطقه «الزرکه» در استان شمالی صلاح الدین منفجر شد.

این منبع که به نام وی اشاره نشده است، افزود که بر اثر این حمله یک نیروی واکنش سریع کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وی ادامه داد که انفجار زمانی روی داد که نیروهای عملیاتی واکنش سریع درحال پیشروی در منطقه‌ای میان استان صلاح الدین و کرکوک بودند.

نیروهای ارتش عراق صبح چهارشنبه عملیاتی گسترده را در منطقه «مثلث مرگ» در مرز استان‌های کرکوک، دیاله و صلاح الدین با پشتیبانی هوایی علیه مواضع تروریست‌های «داعش» آغاز کردند.

در خبر دیگر، امروز یک کاروان نظامی و تدارکاتی نیروهای آمریکایی و ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی واشنگتن در جنوب عراق هدف حمله گرفته شد.

کانال خبری «صابرین نیوز» اعلام کرد که این کاروان تدارکاتی نظامیان آمریکایی در بزرگراه شهر «السماوه» در جنوب عراق هدف بمب‌های کنار جاده‌ای قرار گرفت.

حملات به اهداف آمریکایی در عراق چند ماه گذشته افزایش یافته است و در این مدت بیش از ۳۰ کاروان خودرویی نظامیان این کشور هدف بمب‌های کنار جاده‌ای قرار گرفته‌اند.

تاکنون گزارشی از تلفات احتمالی نظامیان آمریکا در این حمله منتشر نشده است.


ت ت
کدخبر: 5464 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها