آیین رونمایی از کتاب جهاد تبیین در اندیشه رهبری برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب جهاد تبیین در اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز ( یکشنبه ۲۶ دی ماه) در حوزه هنری برگزار شد.

آیین رونمایی از کتاب جهاد تبیین در اندیشه رهبری برگزار شد

به گزارش خبرنگار منیبان، آیین رونمایی از کتاب جهاد تبیین در اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز ( یکشنبه ۲۶ دی ماه) در حوزه هنری برگزار شد. در این مراسم قندهاری نیا، مدیر انتشارات انقلاب اسلامی گفت: یکی از اقدامات موسسه آماده‌ سازی و انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همگان بتوانند از آن استفاده کنند، لذا دفتر حفظ و نشر آثار بیش از ۲۰۰ کتاب را منتشر کرده و در دسترس عموم قرار داده است.

وی افزود: در دوره کاری انتشارات انقلاب اسلامی بنا است، توجه بیشتری به نیاز مخاطبان شود که یکی از آیتم های آن، سرعت انتشار است. همچنین تکمیل بخشی از زحماتی که در دوران گذشته صورت گرفته، از جمله اولویت‌های این سازمان است.

قندهاری نیا ادامه داد: تاکنون ۴ کتاب تفسیری از مقام معظم رهبری منتشر شده که در تکمیل این چهار تفسیر، در دو گام ۸ تفسیر دیگر به قلم ایشان منتشر خواهد شد. همچنین این انتشارات به قالب‌ها توجه جدی دارد. کما اینکه بسته‌هایی با محوریت شهید سلیمانی و بیانات مقام معظم رهبری در مورد این شهید بزرگوار در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص کتاب جهاد تبیین یادآور شد: زحمت گردآوری کتاب جهاد تبیین را صلح میرزایی برعهده داشته و مسعود نجابتی جلد این کتاب را طراحی کرده است.

در ادامه مراسم صلح میرزایی گفت: در فضای مجازی محتوای متعدد و روایت‌های غلط در حال ترویج است و دشمن تلاش می‌کند اصل انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را زیرسوال ببرد، بنابراین همانطور که مقام معظم رهبری گفتند اگر جریان تحریف شکست بخورد تحریم هم شکست می‌خورد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون جوانان در فضای مجازی می‌توانند جهاد کنند و با جستجوی ساده می‌توانند شبهات را پاسخ دهند، لذا حضور جوانان در این فضا موثر است. انشاالله به زودی بر جریان تحریف و بعد از آن تحریم پیروز خواهیم شد.


ت ت
کدخبر: 60847 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها