ویژه نوروز 14001؛ نقدعلی مطرح کرد؛

چند درصد بودجه سال 1401 محقق می‌شود؟/ نفت را روی 70 دلار بستیم

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در پاسخ به این سوال که دولت چه میزان از بودجه سال 1401 را اجرایی می‌کند و چرا بودجه به صورت کامل محقق نمی شود، گفت: بودجه باید واقع بینانه باشد یک درصد از عدم تحقق ها، به دولت ها برمی گرد.

چند درصد بودجه سال 1401 محقق می‌شود؟/ نفت را روی 70 دلار بستیم

محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، درباره عملکرد مجلس یازدهم به خبرنگار سیاسی منیبان گفت: از کارهای خوب مجلس، نهایی شدن قانون جمعیت و خانواده و بحث قانون تسهیل صدور مجوزها بود که قانون فاخری بود که نهایی شد. آخرین آن هم شفاف سازی حقوق نمایندگان بود که قاطبه نمایندگان به آن رای مثبت دادند.

اوبا اشاره به بدترین اتفاق سال اظهار کرد: تعطیلی های مکرر در حوزه کرونا خیلی عذاب آور و اذیت کننده بود. ما قانون های ضروری که در دستورکار داشتیم که به یک باره با کنسل شدن جلسات کمیسیون ها، کنار گذاشته شد.

نقدعلی در پاسخ به این سوال که دولت چه میزان از بودجه سال 1401 را اجرایی می‌کند و چرا بودجه به صورت کامل محقق نمی شود، گفت: بودجه باید واقع بینانه باشد یک درصد از عدم تحقق ها، به دولت ها برمی گردد اما برخی به ضعف در پیش بینی ها و اشتباه در پیش بینی ها در منابع و مصارف برمی گردد. دولت سعی کرد بودجه را واقع بینانه ببیند و انشاالله بودجه سال 1401، 60 درصد تحقیق پیدا کند.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که براساس اظهارات شما، بودجه سال 1401 به صورت قابل قبولی تحقق می‌یابد، بیان کرد: انشاالله این طور باشد دولت به بخش فروش نفت و تکالیف فروش اموال مازاد ورود پیدا کرده است. نفت را روی 70 دلار بستیم انشاالله 60 درصد بودجه تحقق پیدا می کند.


ت ت
کدخبر: 73482 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها