برج متروپل آبادان فرو ریخت، کیهان از علی کریمی انتقاد کرد

کیهان نوشت: علی کریمی فوتبالیست یک بار دیگر به اظهار نظر در موردی پرداخته که تخصصی در آن ندارد؛ او با انتشار سگ‌های تجسس هلال احمر نوشته است: «تا دیروز نجس بودین، ولی شماها از خیلیا تمیزتر و با معرفت ترین.»

برج متروپل آبادان فرو ریخت، کیهان از علی کریمی انتقاد کرد

به گزارش منیبان، روزنامه کیهان نوشت: پس از حادثه ریزش ساختمان در آبادان و فوت تعدادی از هموطنان در آن، گروه‌های امدادی به سختی و با تلاش فراوان مشغول امداد رسانی و نجات گرفتاران احتمالی در زیر آوار هستند. در این میان طرح برخی نظرات عجیب و به نوعی احمقانه درخصوص این ماجرا در فضای مجازی واکنش انتقادی کاربران را برانگیخته است.

علی کریمی فوتبالیست یک بار دیگر به اظهار نظر در موردی پرداخته که تخصصی در آن ندارد. وی با انتشار سگ‌های تجسس هلال احمر نوشته است: «تا دیروز نجس بودین، ولی شماها از خیلیا تمیزتر و با معرفت ترین.»

بسیاری از کاربران هم به این فوتبالیست پاسخ داده‌اند که احکام دقیق اسلام درخصوص نجاست سگ و تاکید بر جلوگیری از ورود این حیوان به محیط زندگی و محل خواب که امروزه حقانیت علمی آن در دنیا اثبات شده چه ربطی به استفاده از سگ در عملیات تجسس و یا مثلا استفاده از سگ‌های گله و... دارد. آیا مثلا چون اسب و الاغ و... هم در بیرون خانه خدمات مفیدی دارند باید آنها را وارد آپارتمان و محل زندگی خود کنیم؟!

یا به قول برخی کاربران، اسلام خون را نیز نجس می‌داند اما آیا مانع تزریق خون‌های اهدایی به بیماران می‌شود؟!

این اظهار فضل‌های عجیب بیشتر با هدف عادی ‌سازی و ترویج فرهنگ نامانوس سگ‌پروری و تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی مردم کشورمان مطرح می‌شود.


ت ت
کدخبر: 85861 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها