نماینده ولی فقیه در لرستان: دستگاه‌ها به موضوع چشم چرانی ورود کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه گروهی با بی‌حجابی، رعایت نکردن حجاب و عفاف، حیوان گردانی، هوس‌بازی، چشم چرانی و غیره ایجاد مزاحمت برای زنان و مردان می‌کنند که با تغییر چنین رفتارهایی باید دستگاه‌های مربوطه ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد: هر کشوری اصولی دارد و رعایت این اصول یک امر ضروری و واجب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان: دستگاه‌ها به موضوع چشم چرانی ورود کنند

به گزارش منیبان، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای الغدیر خرم‌آباد در خصوص گرانفروشی بیان کرد: مبارزه با گرانفروشی باید از درون کارخانه‌ها و جاهایی که کالاها تولید شده، آغاز شود.

وی تصریح کرد: به رغم همه تلاش‌ها تخلف در سطح بازار استان و کشور وجود دارد که باید با متخلفان برخورد قاطع و قانونی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نرخ کالاها باید از کارخانجات معین مصوب شود و به اطلاع مردم برسد که این کالاها با چه قیمت‌هایی در کارخانه‌ها تولید و توزیع می‌شود.

شاهرخی با اشاره به فضلیت روز عرفه با بیان اینکه خداوند بندگانش را به دعا و مناجات فراخوانده است و خواندن دعای عرفه و زیارت امام حسین (ع) در احادیث و روایات بسیار سفارش شده است، بیان کرد: عید قربان از اعیاد بزرگ اسلامی است، در این روز حجاج قربانی می‌کنند و کسانی هم در کشور در این روز قربانی مستحب خواهند کرد.

امام جمعه خرم‌آباد به گرامیداشت سالروز حجاب و عفاف و قیام خونین مسجد گوهرشاد اشاره کرد و با تاکید براینکه عفاف از سجایا و خصلت‌های اخلاقی است و حجاب پوشش ظاهری و عفاف عالم درونی بوده که انسان را از گناه حفظ می‌کند، خاطرنشان کرد: رعایت حجاب و عفاف، استحکام خانواده‌ها و سالم بودن جامعه را موجب می‌شود و وجود حجاب و عفاف و پایبندی به آن  سبب می‌شود جامعه، کشور و خانواده آثار ماندگار آن را لمس کنند.

وی تاکید کرد: حجاب و عفاف همانند سلام فرمانده باید به یک رویداد جهانی و ملی تبدیل شود، زیرا حجاب یک واجب شرعی و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در محلات تاکید کرد و با بیان اینکه دشمنان نظام با شبکه‌های گوناگون به دنبال تبلیغ فساد و بی‌حجابی در جامعه و در خانواده‌ها هستند، گفت: باید در مقابل این شبکه‌ها اقدامات بازدارنده و تهاجمی به شکل نظام‌مند انجام گیرد.

شاهرخی از بانوانی که هفته گذشته در راستای حمایت از حجاب و عفاف در  لرستان و خرم آباد تجمع کرده بودند، تقدیر و تشکر کرد، و گفت: این نشان داد که حجاب و عفاف در استان لرستان و کشور زنده است.

وی با اشاره به اینکه گروهی با بی‌حجابی، رعایت نکردن حجاب و عفاف، حیوان گردانی، هوس‌بازی، چشم چرانی و غیره ایجاد مزاحمت برای زنان و مردان می‌کنند که با تغییر چنین رفتارهایی باید دستگاه‌های مربوطه ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد:  هر کشوری اصولی دارد و رعایت این اصول یک امر ضروری و واجب است.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 95402 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها