دریافت عکس برهنه دختران در اعضای گرفتن وام دانشجویی

طرح یک سایتِ چینی برای وثیقه وام دانشجویی غوغایی شده هست.

دریافت عکس برهنه دختران در اعضای گرفتن وام دانشجویی
پیشنهاد ویژه

 

به گزارش منیبان؛ در یک اقدام عجیب و باورنکردنی یک سایت مشهور با گرفتن تصویر لخت دختران دانشجو به عنوان وثیقهِ دریافت وام دانشجویی به انها مبالغی وام می‌دهد و در صورتِ بازپرداخت نکردن ان عکس های لخت آن دختران را با مشخصات انها در اینترنت منتشر می‌کند! 

 گرفتن تصویر های عریان و لخت دختران در حالی‌که صورتشان مشخص هست و کارت شناسایی خود را در دست دارند , بعنوان وثیقه اعطای وام های دانشجویی خبر ساز شده هست..!تصویر های لخت دختران دانشجو بعنوان وثیقه وام یکی از طرح هایی هست

که این روزها در (جی دی کپیتال چین) در حال اجرا می باشد و دختران دانشجو با دادن تصویر های لخت با صورتِ خود میتوانند چند برابر وام دانشجویی دریافت کنند که گرچه در صورت عدم پرداخت بدهی تصویر های عریان دختر دانشجو بر روی اینترنت منتشر خواهد شد.

به تازگی وام دهندگان وبسایت «جی دی کپیتال» در چین اعلام کردند دانشجویان زن برای دریافت وام اینترنتی موظفند تصاویر عریان خود را به عنوان وثیقه در اختیار وام دهندگان قرار دهند.به دنبال انتشار این خبر, تعدادی از دانشجویان تصاویر لخت خود را درحالی که کارتِ شناسایی را در دست خود نگه داشته بودند, برای شرکت «جی دی کپیتال» ارسال کردند.

گفته می شود در ازای این اقدام, متقاضیان می توانند 2 تا 5 برابر افراد دیگر وام دریافت کنند.وام دهندگان به دانشجویان گفتند درصورتی که وام را در موعد مقرر بازپرداخت نکنند, تصاویر عریان آن ها در اینترنت منتشر خواهد شد.

روزنامه «بیجینگ یوث دیلی» در گزارشی اعلام کرد یکی از دانشجویان در این خصوص گفت” قرار هست به زودی یک تجارت کوچک راه اندازی کنم. به همین دلیل در ماهِ فوریه «حدود چهار ماه پیش» با ارسال عکسهای عریان خود به این وبسایت در ازای دریافت « 120000 یوآن 12873 پوند » موافقت کردم. اما در مدت چهار ماه, بدهی های من بیش از دو برابر شده هست.

این دانشجو از بیم انتشار تصاویر لخت اش در اینترنت مجبور شد از خانواده اش پول قرض بگیرد. از روز چهارشنبه تا به حال بیش از هزاران نفر در اینترنت در خصوصِ «وام برهنگی» نظراتی منتشر و این اقدام تحقیرکننده را محکوم کرده اند.شرکت «جی دی کپیتال» در سال (2007) در پکن تاسیس شد و به تامین وام اینترنتی برای افراد متقاضی مشغول کار هست.


ت ت
کدخبر: 241868 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها