کاری که باعث می‌شود تا 7 سال بدبخت شوید!

خرافات جذاب زیادی وجود دارند که در فرهنگ‌های مختلف جالب توجه هستند.

کاری که باعث می‌شود تا 7 سال بدبخت شوید!

به گزارش منیبان، خرافات جذاب زیادی وجود دارند که در فرهنگ‌های مختلف جالب توجه هستند. در اینجا چند نمونه از خرافات جالب آورده شده است:

اشتباه کردن با عدد 13: در بسیاری از فرهنگ‌ها، عدد 13 به عنوان عددی بدشگون شناخته می‌شود. این خرافات از فرهنگ‌های مختلف نشأت گرفته و در برخی ساختمان‌ها، طبقه 13 عمداً حذف می‌شود.

خوابیدن با پای برهنه: در بعضی فرهنگ‌ها، خوابیدن با پای برهنه به عنوان نشانه‌ای از بدبختی یا بیماری تلقی می‌شود. برخی باور دارند که این کار باعث می‌شود انرژی‌های منفی وارد بدن شوند.

زهره‌گرفتگی و عدد 7: در بسیاری از فرهنگ‌ها، عدد 7 به عنوان عددی خوش‌یمن شناخته می‌شود. برخی اعتقاد دارند که روزهایی که در تقویم به عدد 7 ختم می‌شوند، برای شروع پروژه‌های جدید خوش‌یمن هستند.

شکستن آینه: شکستن آینه به عنوان علامت بدبختی در نظر گرفته می‌شود. باور بر این است که شکستن آینه باعث می‌شود 7 سال بدبختی به دنبال داشته باشید.

پرنده‌های سیاه: در بعضی از فرهنگ‌ها، دیدن پرنده‌های سیاه به عنوان نشانه‌ای از وقوع حوادث ناخوشایند یا پیش‌بینی مرگ در نظر گرفته می‌شود.

سفر در شب: در بعضی از فرهنگ‌ها، سفر کردن در شب به عنوان نشانه‌ای از خطر یا بدشانسی تلقی می‌شود. برخی باور دارند که شب‌ها انرژی‌های منفی بیشتر است.

شخم زدن در شب: در برخی از مناطق، باور بر این است که شخم زدن در شب می‌تواند باعث افزایش مشکلات مالی و بروز مشکلات اقتصادی شود.

این خرافات هرکدام از ریشه‌های فرهنگی و تاریخی خاصی ناشی می‌شوند و به نوعی نشان‌دهنده باورهای مردم در دوره‌های مختلف زمانی هستند.


ت ت
کدخبر: 234666 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها