سکانس شوکه کننده از تجاوز گروهی در باغ در فیلم پژمان جمشیدی!/ فیلم

سکانس فوق جنجالی فیلم پژمان جمشیدی سانسور شده است.

سکانس شوکه کننده از تجاوز گروهی در باغ در فیلم پژمان جمشیدی!/ فیلم

 به گزارش منیبان، فیلم سینمایی «علف‌زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی روزهای اکران خود را پشت سر می‌گذارد.

در فیلم علفزار که پیرامون یک قصه واقعی می‌گذرد، سکانسی بحث برانگیز وجود دارد و آن هم دورهمی مختلط در یک باغ است که ظاهرا در آن تجاوز گروهی هم اتفاق می افتد.

کاظم دانشی کارگردان فیلم علفزار به مهر گفت: داستانی که در «علفزار» روایت می‌شود ترکیب نزدیک به ۱۵ پرونده مشابه در این زمینه است و تمام ماجراها و داستانک‌هایی که در فیلم وجود دارد مربوط به پرونده‌های مختلف است.

البته این را باید بگویم در پروسه تحقیقی که پشت سر گذاشتم بالای ۳۰۰ پرونده مطالعه کردم اما در فیلم از ۱۵ پرونده استفاده شده است و ماجرای این پرونده‌ها در چارچوب یک داستان به هم تنیده شده است که می‌توان گفت برخی از این داستان‌ها برای یک شهر است.

می‌توانم بگویم که از اتفاقات واقعی استفاده کردم تا بتوانم یک داستان را خودم تألیف کنم و سعی نکردم که تنها یک پرونده تجاوز را بررسی کرده و نعل به نعل آن را بازسازی کنم، چرا که سعی کردم داستان دارای ریتم و تعلیق لازم برای جذب مخاطب باشد.

درست است که مطالعه کردن و شنیدن اخبار مربوط به یک پرونده قضائی از این دست می‌تواند برای مخاطب عجیب غریب و سرگرم‌کننده باشد، اما وقتی همین پرونده قرار باشد در ساحت سینما روایت و نمایش داده شود نیاز به تعلیق و گره‌هایی دارد.

به همین دلیل از پرونده‌های مختلف برای سرپا نگهداشتن قصه خود استفاده کردم. تاکید می‌کنم برای نگارش این فیلمنامه تحقیقات بسیاری کردم تا بتوانم یک قصه پرمخاطب را به تصویر بکشم.


ت ت
کدخبر: 105364 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها