دواستایل نامتعارف از همسر بهرام رادان جنجالی شد/ تصاویر

تصاوری جدید از همسر بلاگر بهرام رادان منتشر شده که با واکنش هوادارانش مواجه شده است.

دواستایل نامتعارف از  همسر بهرام رادان جنجالی شد/ تصاویر

به گزارش منیبان، این روزا دیگه فقط بازیگرا نیستن که مشهورن و خانوماشونم واسه خودشون یه پا چهره هایی معروف و جذاب شدن. اما جدا از اون یه مورد دیگم که خیلی مد شده و اصلا باعث اون موضوع هم همینه که آقایون بازیگر علاقمند شدن که جدیدا راه به راه خانومای بلاگر رو اختیار کنن! مثلا بهرام رادان رو که هممون می شناسیم رفته و با مینا مختاری ازدواج کرده که از بلاگر و مدلینگ های اینستایی است. خانوم خانوما هم به واسطه آقای شوهر که بهرام رادان می باشد، تونسته خیلی بیشتر از قبل فالوور جذب کنه که خب این موضوع کاملا عادیه چرا که بهرام رادان چهره ای بسیار دوستن داشتنیه و خیلیا مشتاق بودن که بدونن همسر ایشون کییییه!

مینا مختاری2

البته که مینا مختاری در حال حاضر و با سرعت تمام به تعداد فالوور بسیار بالایی رسید که خب همین موضوعات باعث شد تا خانوم خانوما فعالیتشون هم در این راستا بیشتر بشه و تصاویر های کلاااس زیادی از خود منتشر کنند.

مینا مختاری

مثلا مدتی پیش مینا مختاری دو عکس از خود به اشتراک گذاشت که کمربند سفت و محکم خانوم خانوما مورد توجه قرار گرفت. ژست خانوم خانوما نیز که در بیشتر اوقات مثلا حواسم نیست نیز با نظرات مختلف کاربران همراه شد.

میدونیم که بهرام رادان خوشد از خوش پوش های سینمامونه که همیشه سعی داشته تا تعادل رو حفظ کنه و به قول معروف مرده استایل بزنه. بهرام خان حتی وقتی وارد دنیای اسپرت هم که میشه بازم جذابه چرا چون راه و روند خودش رو داره و هیچگاه هم مانند نوید محمدزاده وارد حواشی نشده چون اهل ریسک های آنچنانی نیست و علاقمنده تا شیک و آراسته و البته برند باشه اما جنجالی و ریسکی خیر!

خب خانومش هم به همون روال تقریبا پیش میره اما در مجموع مینا مختاری از بهرام خان جسارت بسیار بیشتری داره و تریپای عجیب هم انتخاب میکنه که گاهی تو تونل نظرات عجیب حسابی غرق میشه!

مثلا در ادامه نمونه ای از تیپ خانوم خانوما رو مشاهده می کندی که مینا مختاری با یه ست لباس خواب خونگی هستش اما خب با اکسسوری هایی که داره و صندلش و البته فضای جذابی که توش قرار داره نشون میده که زیادی میخواد بگه باکلاسه!


ت ت
کدخبر: 112902 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها