کاش پیشنهاد بارسلونا را قبول نمی‌کردم!

کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا، در مورد دوران حضور روی نیمکت این تیم صحبت کرده است.

کاش پیشنهاد بارسلونا را قبول نمی‌کردم!

به گزارش مُنیبان؛ کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا، در مورد دوران حضور روی نیمکت این تیم صحبت کرده است.

حدود دو سال قبل و بعد از جدایی ارنستو والورده از بارسلونا بوده که مدیران این تیم دست به اقدام عجیبی زده و با کیکه ستین ناشناخته به توافق رسیدند. اما دوران حضور این سرمربی در بارسلونا اصلا موفقیت آمیز نبود و او نتوانست نه رضایت بازیکنان و نه هواداران این تیم را جلب کند. در آن مقطع بارها اخباری در مورد اختلاف نظر بین کیکه ستین و ستاره های بزرگ بارسا از جمله لیونل مسی شنیده شد و به نظر می رسد این سرمربی قادر به کنار آمدن با این بازیکنان محبوب نیست.

 

حالا کیکه ستین به صورت تلویحی اعتراف کرد بازیکنان بارسلونا با تغییرات مخالف بودند و او از قبول هدایت این باشگاه در آن مقطع راضی نیست.

کیکه ستین گفت: "ای کاش در شرایط متفاوتی هدایت بارسلونا را می گرفتم و در مقطع دیگری سرمربی ابن تیم بودم. اما می دانستم که اگر از این فرصت استفاده نکنم، هرگز نمی توانم روزی روی نیمکت بارسلونا قرار بگیرم و دیگر چنین موقعیتی نخواهم داشت. پس به همین دلیل بود که در آن مقطع تصمیم گرفتم هدایت این تیم را قبول کنم. البته در بارسلونا بازیکنان بزرگی در رختکن وجود داشتند که برابر تغییر سرسختی به خرج داده و علاقه ای به انجام این کار نداشتند. حالا نیز از وضعیت فعلی بارسلونا و نتایج این تیم تعجب نمی کنم و در واقع انتظار رخ دادن چنین اتفاقاتی را داشتم."


ت ت
کدخبر: 117880 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها