نه عباس‌زاده و نه حتی ریکاردو آلوز؛ این مدافع مورد اعتمادترین مرد بردیف است!

هادی محمدی بیشترین دقایق حضور در ترکیب تراکتور را تجربه کرده است.

نه عباس‌زاده و نه حتی ریکاردو آلوز؛ این مدافع مورد اعتمادترین مرد بردیف است!

به گزارش منیبان، قربان بردیف در یازده هفته سپری شده از نفرات مختلفی در ترکیب خود استفاده کرده و بارها چینش نفرات را تغییر داده و گاها تصمیمات عجیبی نیز گرفته است. مهم‌ترین موضوع راجع به ترکیب تی‌تی‌ها این است که هیچ بازیکنی به صورت کامل در ۹۹۰ دقیقه بازی های تراکتور تحت نظر قربان بردیف بازی نکرده است. به مناسبت تعطیلی لیگ برتر نگاهی داشته‌ایم به نفرات مورد استفاده سرمربی ترکمن در یازده بازی انجام شده که خواندن آن خالی از لطف نیست.

24 بازیکن در ترکیب تراکتور

سرمربی ترکمن در یازده هفته سپری شده لیگ برتر از ۲۴ بازیکن مختلف در ترکیب تیمش بهره برده است. اگرچه حدس زدن یازده مرد ابتدایی تیم وی زیاد دشوار به نظر نمی‌رسد ولی بردیف تصمیمات عجیب نیز کم نداشته و در پست های دفاعی و تعیین زوج برای عباس‌زاده همواره بیشترین تغییر را اعمال کرده است. نکته جالب اینکه سرمربی تی‌تی‌ها سعی کرده به اکثر نفرات حاضر در تیمش میدان بدهد که عدد ۲۴ به خوبی گویای این مساله است.

هادی محمدی مرد مورد اعتماد بردیف

همان طور که اشاره شد در یازده بازی انجام شده هیچ بازیکنی نبوده که تمام دقایق را برای تراکتور به میدان برود. بالاترین میزان حضور در زمین بین همه متعلق به هادی محمدی است که آمار ۹۸۰ دقیقه را به ثبت رسانده است. محمدی 31 ساله اگر در بازی سپاهان و ده دقیقه پایانی جای خود را به میلاد کر جوان نمی‌داد می‌توانست آماری صد در صدی در این زمینه ثبت کند.

بعد از وی، ریکاردو آلوز گل‌ساز پرتغالی با ثبت ۹۷۶ دقیقه مورد اعتمادترین بازیکن قربان بردیف بوده است. ریکی هم در یک بازی در دقیقه ۷۶ تعویض شده و باقی مسابقات را به طور کامل بازی کرده است تا فقط با ۴ دقیقه اختلاف پشت سر محمدی قرار بگیرد.

4+1 بازیکن برزخی‌های لیست قربان

شاهین ثاقبی، علی نجفی، بهزاد سلامی و رضا سیف‌احمدی چهار بازیکنی هستند که بردیف حتی یک دقیقه نیز به آن‌ها میدان نداده است. به این جمع رضا یزدان دوست را هم می‌توان اضافه کرد که وی باتوجه به مشکلاتی که با باشگاه بر سر قراردادش داشته به طور کامل در اختیار سرمربی نبوده است. پنج بازیکنی که باتوجه به بازی دادن بردیف به اکثر نفرات، به نظر می‌رسد جایی در برنامه های سرمربی روسی ندارند.

صفا هادی ستاره‌ای که بیشتر روی نیمکت است!

ستاره عراقی که با سر و صدای زیادی به جمع سرخ‌پوشان پیوست، تا بدینجا که زیاد مورد اقبال بردیف نبوده است.

 

 تی‌تی‌ها از خبر خرید این بازیکن به وجد آمده بودند و به نظر نمی‌رسید صفا جزو نفرات ثابت تیمش نباشد. وی در 11 هفته‌ای که از لیگ گذشته، در ۷ مسابقه‌ای که به کار گرفته شده صرفا توانسته ۲۷۱ دقیقه به میدان برود.

یازده بازیکن برتر با حضور ۴ دفاع وسط!

در بین یازده بازیکنی که بیشترین دقایق حضور در میدان را داشته‌اند حضور چهار مدافع وسط جالب توجه است. ترکیب تی‌تی‌ها برحسب بیشترین میزان دقایق بازی بدین شرح است: محمدرضا اخباری/ هادی محمدی، آرش قادری، حجت حق‌وردی، سیدمحمد حسینی/ سید ابوالفضل رزاق‌پور، محمد آقاجان‌پور/ ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، رضا اسدی/ محمد عباس‌زاده

آمار یازده بازیکنی که بیشترین دقایق بازی را داشته‌اند برحسب دقیقه بدین شرح می‌باشد:

1- هادی محمدی: ۹۸۰ 

2- ریکاردو آلوز: ۹۷۶

3- محمد عباس زاده: ۹۵۸

4- سیدابوالفضل رزاق پور: ۹۳۲

5- گوستاوو واگنین: ۸۷۷

6- محمدرضا اخباری: ۸۳۱

7- رضا اسدی: ۷۳۷

8- محمد آقاجان پور: ۷۰۳

9- آرش قادری: ۶۵۳

10- حجت حق وردی: ۶۳۰

11- سیدمحمد حسینی: ۵۰۳


ت ت
کدخبر: 118509 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها