گرت ساوت گیت:

مشکلی با هو شدن از سوی هواداران ندارم

سرمربی سه شیرها، در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ مصاحبه جالبی با یک نشریه فرانسوی داشته است. 

مشکلی با هو شدن از سوی هواداران ندارم

به گزارش مُنیبان؛ گرت ساوتگیت می‌گوید در ابتدا به پیشنهاد نشستن روی نیمکت تیم ملی انگلیس، دست رد زده بود. 

به گزارش اکیپ، سرمربی انگلیس می‌گوید مشکلاتی که هدایت تیم ملی برای برخی از بزرگان فوتبال کشورش به همراه داشت، او را دچار شک و تردید کرده بود. 

من دیده بودم که چندین مرد بزرگ در این شغل، با مشکل مواجه شدند: سر بابی رابسون، گراهام تیلور و رون گرینوود. در دوران بازی هم، شاهد اتفاقاتی بودم که برای تری ونبلز، گلن هادل و کوین کیگان پیش آمد. به همین خاطر وقتی اولین بار از من خواستند این شغل را بپذیرم، جواب دادم: «نه، ممنونم!». سپس نشستم و پیش خودم فکر کردم که همیشه به بچه‌هایم گفته‌ام که در زندگی نباید درنگ کنند و برای امتحان کردن چیزها دچار تردید شوند. به طور خلاصه، این شغل دشواری است ولی سرمربیان تمامی کشورها با چنین مشکلاتی مواجه هستند. 

ساوتگیت هو شدن توسط هواداران خودی پس از باخت ۴-۰ خانگی مقابل مجارستان در ماه ژوئن را به خاطر دارد. او با توجه به نتایج ضعیف اخیر تیمش، این شرایط را درک می‌کند. 

چیز چندان جالبی نبود و دوباره در میلان هم اتفاق افتاد. اگر نتایج در سطح مورد انتظار نباشد، هواداران می‌توانند واکنش تندی داشته باشند. من این را درک می‌کنم. تمامی وقایع سخت دوران حرفه‌ای من موجب شدند تا قوی‌تر شوم. این در مورد بحران‌های اخیر که باعث شدند طور دیگری بازیکنانم را مدیریت کنم نیز صدق می‌کند.


ت ت
کدخبر: 119590 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها