استقلال ولع برد نداشت

تیم های استقلال و پیکان در هفته نوزدهم با هم بازی کردند و این دیدار با نتیجه 0-0 به پایان رسید تا مشخص شود استقلال همچنان ولع برد ندارد!

استقلال ولع برد نداشت

به گزارش منیبان، استقلال و پیکان در هفته نوزدهم به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 0-0 به پایان رسید. این نتیجه در روزی رقم خورد که با توجه به توقف پرسپولیس مقابل پدیده، استقلال می توانست با پیروزی مقابل پیکان 2 امتیاز از فاصله اش با پرسپولیس کم کند اما در این شرایط کرونایی استقلال پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کرد تا همچنان فاصله دو تیم 4 امتیازی باقی بماند. آیا سپاهان هم مثل استقلال فرصت سوزی می کند؟

اطلاعات بازی

هفته نوزدهم؛ لیگ خلیج فارس

استقلال 0-0 پیکان

شنبه 14 فروردین 1399 ساعت 18:50

ورزشگاه: آزادی

داور:  رضا کرمانشاهی 

کمک ها: آرمان اسعدی و مهدی عالیقدر | داور چهارم: مصطفی بینش | ناظر:  حسین خانبان

گل: -

کارت زرد:  حسین پورامینی (دقیقه 27) و نادر محمدی (دقیقه 30) از پیکان / شیخ دیاباته (دقیقه 30)، داریوش شجاعیان (دقیقه 66)  و حسین مرادمند (دقیقه 77) از استقلال

کارت قرمز: -

ترکیب استقلال:  رشید مظاهری، وریا غفوری (از دقیقه 83 احمد موسوی) ، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، متین کریم‌زاده (از دقیقه 46 مهدی قائدی)، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری (از دقیقه 68 سبحان خاقانی) و شیخ دیاباته (از دقیقه 83 آرمان رمضانی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرزجدی، آرش قادری، محمد خدابنده‌لو (از دقیقه 82 اسماعیل بابایی)، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، سامان فلاح، محمدامین درویشی، علی قربانخانی، رضا جبیره، سامان فلاح

سرمربی پیکان: مهدی تارتار


ت ت
کدخبر: 11970 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها