کی‌روش فرمانده است، باید سربازش باشید!

سرمربی تیم ملی در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام جهانی قطر و جدال با تیم انگلیس، در تلاش است از کوچکترین جزییات نیز به سادگی عبور نکند.

کی‌روش فرمانده است، باید سربازش باشید!

به گزارش منیبان، کارلوس کی روش در سومین تجربه همراهی تیم ملی روی نیمکت ایران، امیدوار است اینبار اتفاق مهمی را در تاریخ فوتبال ایران شکل دهد و در جدال با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا شرایط را برای صعود فراهم کند. سرمربی پرتغالی که همانند چند گفتگوی اخیر خود همچنان بابت روند و شرایط آماده سازی مدنظر خود انتقاداتی را متوجه شرایط کنونی کرده است و البته مدعی است در این وضعیت تلاش کرده‌اند تا بهترین روند را دنبال کنند، در جریان تمرینات تاکتیکی از جدیت و نظم ویژه خود پرده برداشت. در بخشی از تمرین امروز که اختصاص به ارسال از جناحین داشت، کارلوس کی‌روش به واسطه ذهنیتی که داشت از بازیکنان خواست تا توپ‌ها را به تیر دوم ارسال کنند و تاکید زیادی روی این موضوع داشت. در ادامه اما رامین رضاییان در چند مرحله ارسال‌های خود را با هدف تیر یک قرار داد که در وهله اول از سوی کارلوس کی‌روش نادیده گرفته شد و به تذکر کوتاهی اکتفا کرد. با این حال بعد از اینکه این اتفاق بار دیگر تکرار شد، کی‌روش تمرین را قطع کرد و با فریاد خود رامین رضاییان را مورد خطاب قرار داد. سرمربی پرتغالی که به نظر می‌رسید به واسطه تاکتیک مدنظر خود برای جدال با انگلیس روی هدف تیر دو حساب باز کرده و با آنالیز مدنظرش به دنبال این موضوع بود که بازیکنان ایران از آن بهره ببرند، بعد از بی‌توجهی مدافع راست تیم ملی به این موضوع رو به او با عصبانیت جملاتی را به زبان آورد و خواهان دقت بیشتر روی خواسته‌های وی شد.

رامین رضاییان که یکی از بازیکنان محبوب کارلوس کی‌روش طی سالیان اخیر محسوب می‌شود ودر جام جهانی و جام ملت‌های قبلی انتخاب اول محسوب می‌شد، به عنوان یکی از ارکان تاثیرگذار تیم ملی، امیدوار است شرایط حضوری ثابت در ترکیب ایران در قطر را نیز برای خود شکل دهد. رضاییان در این فصل نیز توانسته نقش پررنگی در سمت راست دفاعی سپاهان از خود به جا بگذارد و به این ترتیب رقبای خود در این پست را کنار زده و در اردوی تیم ملی حضور یافته است. مدافع راست باتجربه تیم ملی که یکی از خصوصیات ویژه‌اش سود بردن از قدرت ارسال و زدن ضربات ایستگاهی است، مطمئنا در تیم ملی نیز قادر خواهد بود عملکرد موفقی از این حیث به جا بگذارد و به نظر می‌رسد تاکید ویژه و عصبانیت کارلوس کی‌روش نیز به واسطه همین موضوع و انتظاری که از این بازیکن داشته، بوده است.


ت ت
کدخبر: 120484 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها