«رامین» به دنبال فرار از 180 دقیقه جهنمی؛ ستاره سپاهان و اوج‌گیری دوباره؟

ستاره سپاهان در لیگ بیست‌ودوم به‌دنبال اوج‌گیری دوباره بعد از یک نمایش ضعیف مقابل تیم سابق خود است.

«رامین» به دنبال فرار از 180 دقیقه جهنمی؛ ستاره سپاهان و اوج‌گیری دوباره؟

به گزارش منیبان، سپاهان در دیدار با پرسپولیس در شرایطی با 4 گل شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت که نگاهی دوباره به این مسابقه نشان می‌دهد که بسیاری از ستارگان تاثیرگذار طلایی‌پوشان اصفهانی در فرم ایده‌آل خود قرار نداشته و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. یکی از این بازیکنان، رامین رضاییان بود که برخلاف انتظار که پیش‌بینی می‌شد مقابل یحیی گل‌محمدی و تیم سابقش بتواند روز خوبی را سپری کند، اما این موضوع محقق نشد و یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های رضاییان در دوره حضورش در سپاهان در مصاف با پرسپولیس به اجرا در آمد.

فاصله گرفتن از روزهای آرمانی

رامین رضاییان در فصل جاری با ثبت 5 گل و 4 پاس گل یکی از موثرترین بازیکنان سپاهان به‌شمار می‌رود. با وجود این درخشش و تاثیرگذاری بالا، رضاییان در 2 بازی اخیر طلایی‌پوشان اصفهانی در لیگ برتر و جام حذفی نتوانسته نقش موثری در ترکیب سپاهان داشته باشد و آمار تاثیرگذاری خود در ترکیب سپاهان را 2 رقمی کند. رامین رضاییان که در نیم‌فصل دوم مقابل استقلال و گل‌گهر موفق به گلزنی شد و در مصاف با نساجی هم در نقش گل‌ساز توانست بدرخشد، در دیدار برابر ذوب‌آهن اصفهان یکی از چهره‌های ناموفق میدان مسابقه بود و سپس در دوئل با پرسپولیس، نتوانست در حد انتظار در میدان مسابقه ظاهر شود. رضاییان نه‌تنها در حملات سپاهان مشارکت نداشت و برخلاف بازی‌های قبلی نفوذهای تاثیرگذاری انجام نداد، بلکه در کارهای دفاعی هم نتوانست روز خوبی را مقابل تیم سابق خود داشته باشد و برابر همبازیان سابق خود مغلوب شد.

«رضاییان»، امید اول «مورایس» در اراک!

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان برای دیدار حساس با آلومینیوم اراک، دستِ بازی برای انتخاب بازیکن ندارد و محرومیت فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو باعث شده تا رامین رضاییان به چهره ویژه ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی تبدیل شود. رضاییان روی 9 گل از 31 گل سپاهان در لیگ بیست‌ودوم تاثیر مستقیم داشته و حالا بعد از 2 بازی ناموفق مقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس، به‌دنبال درخشش در اراک مقابل آلومینیوم است.دفاع راست سپاهان در بازی قبلی مقابل پرسپولیس دقایقی هم در نقش هافبک راست بازی کرد و ماموریت خود در سمت راست خط دفاعی به آریا یوسفی سپرده شد اما بازهم این تغییر تاکتیک به کمک رضاییان نیامد و او نتوانست در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی تاثیرگذار باشد. با این‌حال، فقدان حضور احمدزاده و مغانلو باعث شده تا مورایس برنامه‌های اصلی خود را حول رامین رضاییان بچیند و به‌نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی سپاهان برنامه‌ریزی ویژه برای ستاره تیمش داشته باشد و مورایس امیدوار است بتواند در مصاف آلومینیوم اراک، به نوعی با برنامه‌ریزی خود هم به تیره‌روزی رامین رضاییان پایان بدهد و هم بتواند به لطف درخشش او، سپاهان را مجدداً در مسیر موفقیت قرار بدهد.


ت ت
کدخبر: 141493 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها