رقابت جذاب بهترین دروازه‌بانان لیگ؛ «بیرانوند» دوباره می‌درخشد؟

به‌نظر می‌رسد که هفته سخت و جذابی در انتظار بهترین دروازه‌بانان لیگ بیست‌ودوم باشد.

رقابت جذاب بهترین دروازه‌بانان لیگ؛ «بیرانوند» دوباره می‌درخشد؟

به گزارش منیبان، تیم‌ها برای قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم در حال رقابت هستند و جنگ قهرمانی میان 3 تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال در جریان است و در کنار این رقابت‌ جذاب در کورس قهرمانی، ستارگان این تیم‌ها هم تلاش می‌کنند تا عناوین فردی را از آن خود کنند. یکی از مهم‌ترین عناوین فردی در پایان فصل، دستکش طلایی لیگ بیست‌ودوم است که در حال حاضر نه‌تنها 3 مدعی که 6 مدعی داشته و رقابت هیجان‌انگیزی میان دروازه‌بانان شاخص لیگ در جریان است تا بتوانند خود را به دستکش طلایی لیگ نزدیک‌تر کنند.

دوئل جذاب «پورحمیدی» و «نیازمند» در اراک

حسین پورحمیدی دروازه‌بان جوان اما باتجربه تیم آلومینیوم اراک فعلاً بهترین دروازه‌بان لیگ بیست‌ودوم است و توانسته با 12 کلین‌شیت آماری درخشان را از خود به جای بگذارد. پورحمیدی این فصل در مقابل مدعیان خود را یک دروازه‌بان به اصطلاح شش‌دانگ نشان داده و توانسته مقابل سپاهان، استقلال، گل‌گهر، پرسپولیس و تراکتور کلین‌شیت کند و حالا در هفته بیست‌ویکم امیدوار است که بتواند برابر سپاهان دبل کند و به مانند بازی رفت با درخشش برابر طلایی‌پوشان اصفهانی، همچنان صدرنشین جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها بماند. محرومیت شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده بدون‌شک به کمک دروازه‌بان اراکی‌ها خواهد آمد. پیام نیازمند هم که با 9 کلین‌شیت در رتبه چهارم بیشترین کلین‌شیت‌ها در فصل جاری ایستاده است، در آن‌سوی میدان نبرد با پورحمیدی به‌دنبال درخشش است. نیازمند بعد از گذراندن یک روز تلخ و فراموش‌نشدنی در جام حذفی مقابل پرسپولیس، به‌دنبال جبران‌مافات است و می‌خواهد با درخشش مقابل آلومینیوم اراک به نوعی تیمش را به روزهای خوب بازگرداند و خود را هم بتواند در جدول برترین دروازه‌بانان لیگ بالاتر ببرد. خبر خوب برای نیازمند اینکه به مانند سپاهان، بهترین گلزن آلومینیوم اراک هم محروم است و به‌نظر می‌رسد دروازه‌بان طلایی‌پوشان اصفهانی کار آسان‌تری می‌تواند داشته باشد.  

پایان یک ماه کابوس‌وار برای «بیرانوند»؟

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران ماه پرماجرایی را گذراند؛ به‌طوری که او در 4 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی نتوانسته به آمار کلین‌شیت‌هایش اضافه کند و آخرین کلین‌شیت او در دیدار هفته شانزدهم مقابل ذوب‌آهن اصفهان به‌ثبت رسیده است. بیرانوند بعد از مصاف با ذوب‌آهن، مقابل فولاد گل خورد و سپس برابر آلومینیوم اراک اخراجی زودهنگام را تجربه کرد تا شانس بازی در آبادان مقابل صنعت‌نفت را از دست بدهد و در بازگشت دوباره به ترکیب پرسپولیس هم که دروازه بیرانوند مقابل هوادار باز شد تا او ناکام در ثبت کلین‌شیت باشد. علیرضا بیرانوند بعد از دریافت 2 گل در جام حذفی مقابل سپاهان، حالا امیدوار است مقابل یکی از بحران‌زده‌ترین تیم‌های لیگ بیست‌ودوم عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند در مصاف فردای پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان با کلین‌شیت برابر نفتی‌ها، در صورت لغزش احتمالی حسین پورحمیدی در رویارویی با سپاهان، خود را مجدداً به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در لیگ بیست‌ودوم برساند. 

اخباری به دنبال پوکر، «حسینی» در رویای هت‌تریک!

محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم تراکتور تبریز یکی از آماده‌ترین دروازه‌بانان لیگ در هفته‌های اخیر بوده و توانسته با عملکردی خیره‌کننده به کمک تیمش در نزدیک‌شدن به کورس مدعیان بیاید. اخباری در 3 دیدار اخیر قرمزپوشان تبریزی مقابل فولاد، هوادار و آلومینیوم اراک توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد و به لطف این درخشش و هت‌تریک، او حالا با 10 کلین‌شیت سومین دروازه‌بان برتر لیگ است و در دیدار بعدی تراکتور مقابل قعرنشین لیگ یعنی صنعت‌نفت، در آبادان به‌دنبال رسیدن به چهارمین کلین‌شیت پیاپی و حفظ روند خوب خود است. سیدحسین حسینی هم در بازگشت دوباره‌اش به دروازه استقلال توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد. حسینی در لیگ برتر مقابل پیکان موفق به‌ثبت کلین‌شیت شد و در جام حذفی هم دروازه خود را در مصاف با ملوان بندرانزلی بسته نگه داشت. دروازه آبی‌ها که با 9 کلین‌شیت در رتبه چهارم جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها قرار دارد، به‌دنبال آن است تا بسته نگه داشتن دروازه‌اش در قائمشهر مقابل نساجی، هم به شمار کلین‌شیت‌هایش در لیگ بیست‌ودوم اضافه کند و هم برای سومین بازی متوالی بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

دروازه‌بان اتریشی فولاد بعد از ارائه نمایش خوب مقابل الهلال به‌دنبال آن است تا بتواند در بازگشت دوباره قرمزپوشان اهوازی به لیگ برتر مقابل ملوان بندرانزلی کلین‌شیت کند. کریستوفر کنت در بازی رفت مقابل ملوان روز خوبی را تجربه نکرد و 3 گل خورد، اما حالا کنت به‌دنبال آن است تا به‌نوعی جبران‌مافات کند و خاطره دیدار رفت را به‌دست فراموشی بسپارد.


ت ت
کدخبر: 141497 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها