فولاد نشان دهد بازی های خوبش اتفاقی نبود

شجاع خلیل زاده - پرسپولیس؛ جذاب ترین دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش منیبان، بعد از پایان هفته اول بازی های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی، از امروز دور دوم این بازی ها آغاز می شود و یکی از این بازی ها، دیدار دو تیم پرسپولیس و الریان قطر است.

شجاع خلیل زاده - پرسپولیس؛ جذاب ترین دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

حضور سه ساله شجاع در پرسپولیس از سال های 2017 تا 2020 باعث شد تا این مدافع تبدیل به یک قهرمان شود. این بازیکن در دوران حضور خود با عملکرد فوق العاده در خط دفاعی و همین طور گلزنی در بازی های مهم محبوبیت خود را در میان هواداران بیشتر کرد.

اولین بازی شجاع برای پرسپولیسی ها در لیگ قهرمانان آسیا 2017 و در مرحله یک چهارم نهایی در دیدار برابر الاهلی عربستان انجام شد و اتفاقا اولین گل او برای سرخ پوشان نیز در همان دیدار به ثمر رسید و پس از آن نیز او تبدیل به عضو جدایی از تیمی شد که صعودی خاطره انگیز به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.

پس از سال رویایی پرسپولیسی ها در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا 2018، سال 2019 هم برای شجاع و هم برای پرسپولیس، سال ناامید کننده ای بود تنها چیزی که از آن سال به یاد می آید گل دیدنی شجاع به تیم السد قطر بود. یک گل زیبا از روی یک ضربه آکروباتیک.

سال 2020 هم برای شجاع و هم برای تیمش فوق العاده بود. پرسپولیسی ها تنها با یک امتیاز به قطر رسیدند و آنجا بود که با انجام بازی هایی دیدنی خود را به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساندند. یکی از اعضای مهم پرسپولیس قدرتمند، همین شجاع خلیل زاده بود. در هفت دیدار پایانی که او هم برای تیمش در آسیا به میدان رفت نه تنها این تیم هیچ گلی دریافت نکرد که دو بار نیز توانست برای تیمش گلزنی کند. او در دیدار نیمه نهایی برابر النصر عربستان یکی از پنالتی های سرخ پوشان را به ثمر رساند.

خلیل زاده اما پس از آن بازی به یادماندنی و پیروزی برابر النصر و رسیدن به بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از پرسپولیس جدا شد و راه قطر و تیم الریان را در پیش گرفت. او در دیدار نهایی لیگ قهرمانان

برابر اولسان هیوندای به میدان نرفت. دیداری که در نهایت با برد تیم کره ای و از دست رفتن عنوان قهرمانی برای پرسپولیسی ها همراه شد و حالا باید این مدافع 31 ساله برابر تیم سابق خود به میدان برود. دیداری که شنبه شب و از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 برگزار خواهد شد و قطعا برای هر دو طرف یعنی هم پرسپولیس و هوادارانش و هم برای شجاع خلیل زاده می تواند دیداری مهم و قابل ذکر به حساب بیاید.

فولاد نشان دهد عملکردش در آسیا اتفاقی نبود 

دومین تیم ایرانی که دیدار آن برای afc قابل توجه و حساس بود فولاد خوزستان است. کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره نوشته است: برد سنگین و چهار گله برابر العین امارات در پلی آف و همین طور بازی خوب این تیم در دیدار ابتدایی مقابل السد، که با باز شدن دروازه این تیم در وقت های اضافه همراه بود نشان داد فولاد یکی از تیم های خوب این دوره از رقابت هاست.  فولاد باید الوحدات را با پیروزی از پیش رو بردارد تا نشان دهد دو بازی اخیر این تیم شانسی نبوده است. آنها برای این کار شیمبا را در اختیار دارند که در دیدار پلی آف توانست دبل کند.


ت ت
کدخبر: 15467 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها