نمایش ناهماهنگ تیم خطیبی

تراکتور 0-0 الشارجه / فرصت صدرنشینی از دست رفت

دو تیم از ساعت 22:30 به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تراکتور 0-0 الشارجه / فرصت صدرنشینی از دست رفت

به گزارش منیبان،تراکتور و الشارجه در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. این دیدار پس از نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی  0-0 به پایان رسید.

اطلاعات بازی

شنبه 28 فرودین 1400

تراکتور – الشارجه

ساعت 22.30

استادیوم شارجه - امارات

تیم داوری: داور: ما نینگ (چین) – کمک ها: چائو یی (چین) و ژو فی (چین) – داور چهارم: فو مینگ (چین)

گل ها:

کارت زرد: سامان نریمان جهان (28) از تراکتور

کارت قرمز:

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی،پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اشکان دژاگه، محمد عباس زاده و میلاد فخرالدینی

سرمربی تراکتور: رسول خطیبی

ترکیب الشارجه:

عادل الحوسنی، اتابک شکوروف، شاهین عبدالله، کایو، محمد عبدالباسط، خالد باوزیر، علی الظنحانی، عبدالله غانم، خالد الظنحانی، سالم صالح، پریرا

سرمربی الشارجه: عبدالعزیز محمد العنبری

گزارش لحظه به لحظه

دقیقه 67: روی اشتباه مدافعان تراکتور، خالد باوزیر در دهانه دروازه صاحب توپ شد و در حالی که فقط اخباری را مقابل خود داشت با شوتی عجیب توپ را به بیرون زد.

دقیقه 59: محمد عباس زاده با یک پاس عرضی به موقع، مهدی تیکدری را در سمت راست محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت کرد؛ شوت روی پای این بازیکن را الحوسنی با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

دقیقه 58: سالم صالح در موقعیت تک به تک با اخباری می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند اما اخباری بازهم در نقش ناجی ظاهر شده و دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه 55: صالح با یک نفوذ دیدنی وارد محوطه جریمه تراکتور شد و با یک پاس عقب سعی در ایجاد موقعیت برای هم تیمی هایش داشت اما اخباری با یک واکنش زیبا راه پاس او را بست.

دقیقه 41: روی غفلت عجیب مدافعان تراکتور، کایو فراری عالی را ترتیب داده و با محمدرضا اخباری تک به تک شد، دروازه بان تراکتور اما با یک واکنش زیبا، راه توپ را به مهاجم خطرناک شارجه بست تا دروازه تراکتور را در دقایق پایانی نیمه اول نجات دهد.

دقیقه 25: شوت کات دار پیمان بابایی از نزدیکی خط محوطه جریمه روی پاس سامان نریمان جهان به خطرناک ترین شکل ممکن از کنار دروازه شارجه به بیرون رفت.

دقیقه 22: کار ترکیبی تراکتوری ها با سانتر دژاگه به داخل محوطه جریمه می رفت به یک موقعیت خطرناک تبدیل شود اما ضربه سر عباس زاده را دروازه بان شارجه به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 17: سانتر روی پای سالم صالح از سمت راست در حالی که می رفت به یک موقعیت خطرناک در دهانه دروازه تراکتور تبدیل شود، با خروج به موقع اخباری مهار شد.

دقیقه 15: ارسال میلاد فخرالدینی از سمت راست را پیمان بابایی با پرشی بلند و ضربه سر روانه دروازه شارجه کرد اما این ضربه از قدرت کافی برای باز کردن دروازه حریف برخوردار نبود و به راحتی در اختیار الحوسنی قرار گرفت.

دقیقه 2: ارسال تند تیز زمینی از سمت چپ و ضربه خالد باوزیر اولین موقعیت شارجه روی دروازه تراکتور بود در این صحنه اما توپ به خوبی روی پای بازیکن شارجه جفت و جور نشد و توپ راهی اوت شد.


ت ت
کدخبر: 15648 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها