استقلالی‌هایی که شاید آخرین دربی‌شان باشد؛ در رویای خداحافظی با جام!

مطمئنا دربی پایتخت می‌تواند آخرین مسابقه برای چند بازیکن شاغل در استقلال باشد و آن‌ها به دنبال پایان کارشان با یک خاطره شیرین هستند.

استقلالی‌هایی که شاید آخرین دربی‌شان باشد؛ در رویای خداحافظی با جام!

به گزارش منیبان، مدیران باشگاه استقلال فرآیند تمدید قرارداد ریکاردو سا پینتو را آغاز کرده‌اند و با حضور وکیل این سرمربی پرتغالی در تهران، مذاکرات برای تمدید با سا پینتو در حال انجام است و به نظر می‌رسد که با توجه به اراده طرفین برای ادامه همکاری، بند تمدید قرارداد ریکاردو سا پینتو فعال خواهد شد و این سرمربی پرتغالی در لیگ بیست‌وسوم در نقش سرمربی کارش را در جمع آبی‌پوشان پایتخت ادامه خواهد داد. سا پینتو که همراه استقلال توانست فاتح سوپرجام شود، امید دارد که عنوان قهرمانی جام حذفی را هم به‌دست آورد و با کسب دو جام، اولین سال حضورش در استقلال را به پایان ببرد. سرمربی پرتغالی قصد دارد برای استراحت بعد از اتمام فینال جام حذفی که روز چهارشنبه دهم خردادماه مقابل پرسپولیس به انجام خواهد رسید، به تعطیلات برود و گفته می‌شود بعد از نهایی‌شدن فرآیند تمدید قرارداد سا پینتو، قرار است سا پینتو لیست مازاد و لیست بازیکنانی که می‌خواهد را در اختیار مدیران باشگاه بگذارد و بعد از آن ایران را ترک کند. به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد برخی بازیکنان استقلال در فصلی که گذشت، سا پینتو لیست بلندبالایی را در اختیار مدیران باشگاه خواهد گذاشت.

5 استقلالی در مسیر خروج؟

سا پینتو در طول فصل اخیر تصمیم جالب‌توجهی گرفت و فرصت بازی را در اختیار تمامی بازیکنان تیمش قرار داد تا آمادگی آن‌ها را بسنجد و برای فصل آینده بتواند راحت‌تر تصمیم بگیرد. بعد از آزمودن بازیکنان مختلف به نظر می‌آید که سا پینتو در حال نهایی‌کردن فهرست مازاد تیمش است و هر چند که هنوز او به صورت رسمی فهرست مازاد خود را اعلام نکرده، اما بررسی فهرست استقلال در فصلی که گذشت می‌تواند از گزینه‌های احتمالی حضور در فهرست مازاد استقلال پرده‌برداری کند. ابوالفضل جلالی، سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی در کنار بازیکنان جوانی مانند امیرعلی صادقی و محمدحسین زواری احتمالاً بازیکنان مازاد استقلال هستند. هر چند که هر 5 بازیکن با آبی‌پوشان پایتخت قرارداد دارند اما با توجه به حضور کم‌رنگ آن‌ها در ترکیب استقلال در فصل جاری، احتمالاً سا پینتو برای خالی‌کردن فهرست تیمش برای فعالیت در بازار تابستانه به سراغ مازاد اعلام کردن این بازیکنان خواهد رفت. هر چند که حضور احتمالی این بازیکنان در فینال جام حذفی و درخشش آن‌ها می‌تواند معادلات را تغییر بدهد.

چالش تمدید با 6 آبی‌پوش

ریکاردو سا پینتو یکی از شروطش برای ادامه همکاری با استقلال، حفظ مهره‌های کلیدی تیمش است؛ آن‌هم در شرایطی که 6 بازیکن استقلال قراردادشان در پایان فصل جاری خاتمه می‌یابد و حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال مدعی شده که هواداران این باشگاه نگران نباشند و حفظ ستاره‌های کلیدی در دستور کار قرار دارد و خواسته‌های سا پینتو اجرایی خواهد شد.حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، جعفر سلمانی، محمد محبی و مهدی قایدی بازیکنانی هستند که قراردادشان با استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد. مدیران باشگاه برای حفظ قایدی و محبی باید با مدیران باشگاه‌های شباب‌الاهلی و سانتاکلارا مذاکره کنند و هزینه دلاری کنند و در کنار این دغدغه، حفظ 4 بازیکن دیگر هم چالش بزرگی برای مدیران استقلال است.استقلالی‌ها امید دارند که تیم‌شان روز چهارشنبه بتواند حریف سنتی را در دربی پایتخت شکست بدهد و با کسب پیروزی در فینال جام حذفی عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. سرنوشت آینده حداقل 11 بازیکن استقلال مشخص نیست و آن‌ها امید دارند که در صورتی‌که بازیکن مورد نظر ریکاردو سا پینتو نبودند، بتوانند با کسب جام و البته پیروزی در دربی پایتخت کارشان را در استقلال به پایان ببرند.


ت ت
کدخبر: 157876 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها