چرا نکونامِ استقلال خوب نیست؟

تیم فوتبال استقلال در حالی خود را برای آغاز فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که بررسی لیست بازیکنان این تیم معادلات زیادی را ایجاد کرده است.

چرا نکونامِ استقلال خوب نیست؟

به گزارش منیبان؛ بدون درنظر گرفتن پر بودن لیست استقلال و نادیده گرفتن سطح کیفی بازیکنان، بررسی اجمالی این فهرست نشان می‌دهد با بازگشت حسینی و اضافه شدن احتمالی غلامی، این تیم در خط دفاعی کامل شده است. در خط میانی نیز استقلال با حضور بازیکنانی مانند مهدی‌پور، نیک‌نفس، حامدی‌فر در کنار مهری، چشمی و رضاوند و احتمالا یاسین سلمانی از کمربند میانی قدرتمندی در میانه زمین برخوردار است. با این حال جذب محمدی و احتمالا بازی یامگا در پست وینگر باعث می‌شود تا خیال استقلالی‌ها از این پست هم راحت باشد هرچند حضور یک وینگر خارجی یا حسین‌زاده، قایدی و احمدزاده به‌عنوان گزینه‌های داخلی در این پست می‌تواند رقابت در این منطقه از زمین را افزایش داده و موجب هرچه قدرتمندتر شدن استقلال شود. اما در هر صورت استقلالی‌ها برای آنکه فصل جدید را به‌عنوان تیمی کامل و مدعی آغاز کنند به یک بازی‌ساز و همچنین یک تمام‌کننده و گلزن درجه‌یک و چهارچوب‌شناس نیاز دارند.

استقلال در فصل گذشته همواره از ناحیه خط حمله خود متضرر شده و اتفاقا در سالی هم که قهرمان شد، قرار گرفتن بار گلزنی روی دوش بازیکنان دیگر پست‌ها عاملی شد تا این تیم درنهایت در فصل بیست و یکم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و همواره خلأ یک مهاجم گلزن در حد و اندازه‌های تیام یا دیاباته (در دوران اوج) در ترکیب این تیم احساس شد. در این پست شنیده می‌شود نکونام بعد از ناکامی در جذب بازیکنانی مانند اسدی و مغانلو، نام نفرات خارجی را به مدیریت باشگاه ارائه داده و چه‌بسا همین نفرات (بازی‌ساز و مهاجم نوک خارجی) نیز برگ برنده استقلال در فصل جدید باشند.


ت ت
کدخبر: 166639 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها