تمدید ناکامی های گتوزوی پرسپولیسی

هافبک باتجربه و جدیدالورود ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت شانس حضور در هفته‌های ابتدایی فصل جدید را از دست داد.

تمدید ناکامی های گتوزوی پرسپولیسی

به گزارش منیبان، ذوب‌آهن اصفهان بعد از انتخاب محمد ربیعی به عنوان سرمربی جدید، فعالیت چشمگیری در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه داشت و ذوبی‌ها موفق شدند ستاره‌های سرشناسی را به خدمت بگیرند. یکی از سرشناس‌ترین خریدهای ذوب‌آهن در بازار تابستانه، کمال کامیابی نیا هافبک پیشین پرسپولیس بود که بعد از کسب 6 قهرمانی در لیگ برتر، 5 قهرمانی در سوپرجام، 2 قهرمانی در جام حذفی و 2 نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت گرفت.کامیابی‌نیا البته شخصاً تمایلی به جدایی از پرسپولیس نداشت و به دنبال آن بود تا در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی بتواند کارش را پیش ببرد اما شرایط مطابق انتظار این هافبک 34 ساله پیش نرفت و او به‌واسطه پر شدن فهرست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس، در لیست مازاد گل‌محمدی قرار گرفت. این تصمیم سرمربی پرسپولیس باعث شد تا کامیابی‌نیا راهی جز جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت را نداشته باشد و کامیابی‌نیا تصمیم گرفت تا بعد از گذراندن یک فصل تقریباً ناموفق در پرسپولیس، برای کسب فرصت بازی بیشتر به تیم ذوب‌آهن اصفهان برود.

مصدومیت‌های سریالی کمال ادامه دارد!

کمال کامیابی‌نیا در دوره حضور 8 ساله‌اش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت بارها مصدوم شد و اکثریت مصدومیت‌های ستاره باتجربه پرسپولیس هم از ناحیه کتف بود. بعد از انتقال به ذوب‌آهن، حالا مصدومیت تازه‌ای به سراغ کامیابی‌نیا آمده است؛ به‌طوری‌که هافبک باتجربه سبزپوشان اصفهانی که در بازی‌های دوستانه تیمش حضور فعالی داشت، شب گذشته در مصاف با فجرسپاسی شیراز از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد و همین مسئله باعث شده تا ربیعی نگران انتخاب جانشین برای کامیابی‌نیا باشد.هافبک 34 ساله ذوب‌آهن در شرایطی مصدوم شده که محمد ربیعی حساب ویژه‌ای روی استفاده از کامیابی‌نیا در میانه زمین کرده بود و حتی در نظر داشت تا بازوبند کاپیتانی تیمش را هم به ستاره سابق پرسپولیس بدهد؛ همان‌طور که در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل هم کمال کامیابی‌نیا کاپیتان ذوب‌آهن بود اما حالا به نظر می‌رسد که در هفته‌‎های ابتدایی فصل جدید، او شانسی برای حضور در ترکیب سبزپوشان اصفهانی نخواهد داشت و فردین یوسفی می‌تواند بهترین گزینه برای جانشینی کامیابی‌نیا باشد.

خداحافظی زودهنگام با پیراهن سبز؟

کامیابی‌نیا در شرایطی از ناحیه همسترینگ آسیب‌دیده که ذوب‌آهن باید روز جمعه سیزدهم مردادماه در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر در بندرانزلی به مصاف ملوان برود. گفته می‌شود که نه‌تنها غیبت هافبک باتجربه ذوبی‌ها در این مسابقه قطعی است بلکه که احتمال دارد به‌واسطه مصدومیت به‌وجود آمده، او دیدارهای بعدی تیمش تا قبل از اردوی تیم ملی را هم از دست بدهد و احتمال غیبت کمال کامیابی‌نیا تا پایان هفته پنجم لیگ برتر وجود دارد!ذوبی‌ها در 5 هفته ابتدایی فصل جدید باید به مصاف تیم‌های ملوان بندرانزلی، سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران، هوادار تهران و استقلال خوزستان بروند که غیبت کامیابی‌نیا در این مسابقات می‌تواند به ضرر شاگردان محمد ربیعی باشد؛ به‌ویژه دوئل با پرسپولیس که همگان چشم‌انتظار رویارویی کمال کامیابی‌نیا با تیم سابقش بودند اما حالا به نظر می‌رسد که این هافبک باتجربه نمی‌تواند ذوبی‌ها را در این مسابقه همراهی کند. هافبک باتجربه ذوبی‌ها قرار است امروز (MRI) بدهد تا شدت مصدومیتش مشخص شود. گفته می‌شود که مصدومیت کامیابی‌نیا در بهترین شرایط سه هفته و در بدترین وضع شش هفته طول خواهد کشید که حتی در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن هم ستاره سابق پرسپولیس نمی‌تواند به دیدار مقابل تیم پیشین خود برسد!


ت ت
کدخبر: 168489 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها