آنچه در هفته اول تصور نمی‌شد؛ از پنچر شدن تراکتور تا کولاک استقلال

هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران با ثبت 3 نتیجه غیرمنتظره به نقطه پایان کار خود رسید.

آنچه در هفته اول تصور نمی‌شد؛ از پنچر شدن تراکتور تا کولاک استقلال

به گزارش منیبان، بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شامگاه چهارشنبه (هجدهم مردادماه) در قائمشهر افتتاح شد و بعد از آن نوبت به برگزاری دیدار تیم‌های مدعی رسید که پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان و استقلال تهران در کنار گل‌گهر سیرجان موفق شدند در قامت تیم برنده کار خود را به پایان ببرند. هفته نخست فصل جدید لیگ برتر با وجود آنکه اکثریت تیم‌ها شروع دیرهنگامی برای شرکت در لیگ بیست‌وسوم داشتند، فراتر از حد انتظار بود و با جذابیت خاصی دنبال شد.هوادار تهران و مس رفسنجان رقم‌زننده تنها تساوی بدون گل هفته بودند و در سایر دیدارها، حداقل یک‌بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد تا بیش از پیش حساسیت و جذابیت هفته نخست نمایان شود. در این میان، اتفاقاتی در هفته اول فصل جدید لیگ برتر به‌ثبت رسید که شاید برای خوش‌بین‌ترین و بدبین‌ترین هواداران فوتبال در ایران هم پیش‌بینی وقوع این اتفاق قابل پیش‌بینی نبود؛ از شکست سنگین فولاد و تراکتور تا شروع طوفانی استقلال!

تیمی که هوادارانش را ناامید کرد

تراکتور تبریز در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه حضور فعالی داشت و انتظار می‌رفت که سرخ‌پوشان تبریزی در مهم‌ترین تقابل هفته نخست، نبرد پایاپایی با سپاهان اصفهان داشته باشند. شاگردان پاکو خمس که با انگیزه طلسم‌شکنی به اصفهان سفر کردند و امید به آن داشتند تا برای اولین‌بار در خانه حریف به پیروزی برسند، با شکستی 3 گله به سوی تبریز بدرقه شدند تا یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های تراکتور در تاریخ لیگ برتر به‌ثبت برسد. آنچه بیش از نتیجه ثبت شده، هواداران تراکتور دل‌نگران تیم‌شان کرد، سبک بازی شاگردان خمس بود که البته سرمربی اسپانیایی وعده داد تیمش در هفته‌های آینده شرایط متفاوتی را رقم خواهد زد.

مدعی‌ماندن در دلِ بحران!

استقلال نه در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه موفق عمل کرد و خریدهای چشمگیری داشت و نه اردوی پیش‌فصل داخلی و خارجی برگزار کرد. حتی آبی‌ها از ابتدای تمرینات‌شان پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم، مربی بدنساز هم در اختیار نداشتند تا در بحرانی‌ترین وضعیت ممکن برای حضور در فصل جدید لیگ برتر مهیا شوند. بحران به‌وجود آمده باعث شد تا هواداران استقلال نسبت به عملکرد تیم‌شان در هفته نخست امیدی نداشته باشند اما شاگردان جواد نکونام موفق شدند شرایطی کاملاً متفاوت از آنچه تصور می‌شد را در آبادان رقم بزنند و بردی 3 گله را مقابل صنعت‌نفت جشن گرفتند تا در قامت یک مدعی کار خود را در فصل جدید لیگ برتر آغاز کنند.

آتشی که علیه علی‌منصور شعله‌ور شد

فولاد خوزستان یکی از نتایج غیرمنتظره هفته اول را رقم زد. البته که با توجه به ناکامی‌های سریالی علیرضا منصوریان در هفته‌های نخست در طول فصول گذشته، پیش‌بینی می‌شد که قرمزپوشان اهوازی هم نتوانند شروع موفقی در لیگ بیست‌وسوم داشته باشند اما شکستی 3 گله در سیرجان مقابل گل‌گهر، فراتر از حد پیش‌بینی‌ها بود و شاگردان منصوریان در گام نخست نمایشی ناامیدکننده از خود به جای گذاشتند تا دلخوری هواداران فولاد نسبت به عملکرد سرمربی تیم‌شان بیش از پیش شود. البته که قرمزهای اهوازی در سیرجان بدشانس هم بودند و ضربات‌شان به گل نرفت تا یکی از غیرمنتظره‌ترین نتایج هفته برای فولاد و شاگردان منصوریان به‌ثبت برسد.


ت ت
کدخبر: 170582 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها