آبی ها خوب امتیاز جمع می کنند!

استقلال دومین برد خود را در لیگ برتر کسب کرد.

 آبی ها خوب امتیاز جمع می کنند!

به گزارش منیبان؛ نکات مهم دیدار استقلال و ملوان را در ادامه می خوانید.

یک: بازگشت روزبه چشمی به قلب خط دفاع یک پیغام ویژه داشت: نکونام فعلا ترجیح می دهد از نفرات باتجربه تر و قدیمی تر استفاده کند حتی به قیمت جابجایی آنها در پستها . مثل وظیفه ای که یامگا و سلمانی فعلا در پست وینگر انجام می دهند. استقلال ثابت ترین تیم لیگ به نسبت فصل گذشته است که دلیل این ثبات قطعا بی پولی باشگاه است.

دو: مقابل تیمهای مهدی تارتار که با لایه های دفاعی متعدد بازی می کنند شما موقعیت چندانی به دست نمی آورید.از تک موقعیتها استفاده کنید برنده اید و گرنه با یک صفر صفر زشت باید بازی را تکرار کنید. تارتار در استفاده از این نوع فوتبال برای تیمهای متوسط لیگ استاد است برای همین است که تیمهایش نه سقوط می کنند و نه مدعی هستند.

سه: "من سید حسین حسینی هنوز زنده ام ، دوباره به من اعتماد کنید، آقای نکونام من در برنامه های شما جایی نداشتم ولی حالا که از  بیرانوند بازی خوردید و پول خرید دروازه بان خارجی نداشتید من با نصف قرارداد سال گذشته سعی می کنم جبران کنم. فعلا دو کلین شیت را داشته باش!" 

چهار: داستان سال ۹۶ که دو پنجره پرسپولیس بسته شد و برانکو با کمترین بازیکن این تیم را به فینال آسیا رساند می تواند الگوی خوبی برای نکونام در این فصل باشد. استفاده بهینه و حداکثری از داشته ها و دمیدن روح جنگندگی به آنها. 

پنج: بردن و گل نخوردن اعتماد به نفس می آورد. روش آن مهم نیست، حتی با یک اوت یا یک ضربه ایستگاهی . استقلال بدون توجه به جدول فعلا باید امتیازات را جمع کند. باگ بزرگ استقلال در این سالها از دست دادن هفته های نخستین بوده است.

شش: بازگشت نکو به اصل خویش تیتر مناسبی برای برد استقلال مقابل ملوان بود. جواد از اینکه او را با کی روش مقایسه می کنند احساس غرور هم می کند. آمار بگیرید ببینید پرسپولیسی که در این سالها جام درو کرده سالی چند برد یک برصفر دارد.

هفت: سال جدید سال محمدحسین مرادمند است. مدافعی که بعد از یک دوره سخت دوباره به همان مدافع خوب قبل از خدمت تبدیل شده است. او در سال ۱۴۰۲ چهار گل زده و کیفیتش هم بهتر شده است.

هشت: پیدا کردن عنصر خلاقیت در خط حمله استقلال مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه است. با رفتن محبی و قایدی برداشتن بازیکن رو به رو به سخت ترین کار ممکن تبدیل شده است. استقلال فعلا بازیکنی با این مشخصات در پازلش ندارد که ندارد.

نه: مهرداد محمدی شاید مهره گمشده خط حمله استقلال در این فصل باشد. مهمترین خرید امسال آبیها کم کم به شرایط بازی می رسد و استفاده از سرعت و پای چپ او می تواند گره گشای کار نکونام در لحظات سخت باشد. بازی با سپاهان در نقش جهان شروع کار جدی مهرداد با استقلال است.

۱۰-چند روز دیگر استقلال به مصاف قوی ترین تیم فعلی لیگ یعنی سپاهان می رود. نباختن در این بازی آزمونی بزرگ برای استقلال نکونام است. نکو که سال پیش سپاهان را در اصفهان با فولاد برد با استقلال هم توانایی این کار را دارد‌ به شرط آنکه مهره های هجومی مورایس را از کار و از ضعف قلب دفاع این تیم استفاده کند.


ت ت
کدخبر: 171768 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها