بررسی شرایط نساجی در آستانه کسب تجربه تاریخی؛ آماده برای سفر به هند

قرمزپوشان قائمشهری برای کسب اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شوند.

بررسی شرایط نساجی در آستانه کسب تجربه تاریخی؛ آماده برای سفر به هند

به گزارش منیبان؛  مهدی رحمتی که در دوران بازی خود به عنوان دروازه‌بان همراه تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان توانست حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند و حتی همراه با تیم شهرخودرو خراسان در مرحله پلی‌آف هم حضور پیدا کرد و با درخشش او مشهدی‌ها توانستند به مرحله گروهی صعود کنند، حالا برای دومین‌بار در قامت سرمربی قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. در نوبت قبلی، شهرخودرو برای اولین‌بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کرد و حالا نساجی هم برای نخستین‌بار است که در جمع تیم‌های آسیایی حضور دارد.مدیران باشگاه نساجی براساس خواسته‌های رحمتی تلاش کردند تا فهرست تیم‌شان را تقویت کنند و بعد از گذراندن اردوی پیش‌فصل خارجی، در ایام تعطیلات فیفادی هم مازنی‌ها تمرینات منظمی را برگزار کردند و آماده حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هستند؛ آن‌هم در شرایطی‌که باید در مرحله گروهی به مصاف تیم‌های الهلال عربستان، بمبئی‌سیتی هند و نوفباخور ازبکستان بروند که می‌توان گفت به جز الهلال که فوق‌ستاره‌های پرشماری را در ترکیب خود دارد با قرعه مناسبی تیم نساجی مواجه شده است.

تیمی که پرستاره‌تر از همیشه است

نساجی مازندران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تغییر و تحولات جالب‌توجهی را در فهرست خود داشته و می‌توان با مقایسه شرایط نساجی در فصل جاری با فصول گذشته اذعان داشت که فهرست این تیم نسبت به فصول اخیر پرستاره‌تر شده است؛ به‌طوری‌که بازیکنانی مانند محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، فرشید اسماعیلی و محمدرضا عباسی با تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا در کنار چهره‌هایی مانند علا عباس و خوزه آنتونیو دلگادو در دسترس مهدی رحمتی هستند.

شروع پرنوسان در لیگ بیست‌وسوم

شاگردان رحمتی با توجه به تغییر و تحولات پرشماری که در فهرست تیم نساجی ایجاد شده، شروعی پرنوسان در لیگ بیست‌وسوم داشتند. آن‌ها در گام نخست مقابل پیکان متوقف شدند و سپس در دومین بازی پیاپی برابر مس رفسنجان نتوانستند به پیروزی برسند. شکست برابر گل‌گهر سیرجان، نساجی را به سوی روزهای بحرانی سوق داد اما برتری 3 گله مقابل صنعت‌نفت آبادان باعث شد تا روند پرنوسان مازنی‌ها حفظ شود و آن‌ها با کسب 5 امتیاز از 12 امتیاز ممکن، 4 بازی ابتدایی خود در لیگ بیست‌وسوم را به پایان بردند.

باخت‌های نگران‌کننده در تعطیلات فیفادی

نساجی در تعطیلات فیفادی با تصمیم مهدی رحمتی 2 بازی دوستانه انجام داد. در گام نخست، قرمزپوشان قائمشهری به مصاف مس رفسنجان رفتند که در واپسین ثانیه‌های این بازی دوستانه، مسی‌ها توسط سجاد شهباززاده به گل برتری رسیدند و این بازی با شکست برای نساجی به پایان رسید. شب گذشته هم در دومین و آخرین بازی دوستانه در تعطیلات فیفادی، شاگردان رحمتی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفتند که این بازی هم با باخت 2 گله قائمشهری‌ها خاتمه یافت تا با 2 شکست در بازی‌های دوستانه، قرمزپوشان مهیای دیدار با حریف هندی شوند.قرمزپوشان بعد از انجام 2 بازی تدارکاتی، قرار است صبح روز شنبه (بیست‌وپنجم شهریورماه) عازم کشور هند شوند تا برای دیدار با تیم بمبئی‌سیتی آماده شوند. نماینده فوتبال ایران در نخستین تجربه حضورش در رقابت‌های آسیایی، دوشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه در اولین بازی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 24-2023 از ساعت 17:30 به مصاف تیم بمبئی‌سیتی هند خواهد رفت که شاگردان مهدی رحمتی امیدوارند بتوانند شروع موفقی در رقابت‌های آسیایی داشته باشند.


ت ت
کدخبر: 176115 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها