روایت جنجالی زائری در مورد درگذشت انصاریان؛ دوشنبه فوت کرد، چهارشنبه اعلام کردند

حجت الاسلام زائری در رشته توییتی مدعی شد که انصاریان دوشنبه صبح فوت کرده ولی با سواستفاده از احساسات مردم، آن را چهارشنبه اعلام کرده اند.

روایت جنجالی زائری در مورد درگذشت انصاریان؛ دوشنبه فوت کرد، چهارشنبه اعلام کردند

به گزارش منیبان، حجت الاسلام زائری در روایتی عجیب از درگذشت علی انصاریان در  توییتر  نوشت:

"مرحوم علی انصاریان دوشنبه صبح فوت می کند و کار تمام می شود! آقایان ...و... اجازه نمی دهند کسی مطلع گردد و تازه از سه شنبه کمپین دعا برای سلامت او راه می افتد! مردم از طیف های مختلف همه مشغول مناجات و نذر و نیاز می شوند! از آب زمزم و تربت کربلا تا تلاش پزشک متخصص طب سنتی و ...

بعد اعلام خبر فوت را تا روز میلاد حضرت زهرا معطل می کنند و کلی هم مردم به آن حضرت متوسل می شوند و می خواهند که عیدی شان سلامت علی انصاریان باشد! در نهایت وقتی خبر فوت او اعلام می شود که همه مردم کشور - و حتى هم وطنان خارج از ایران- یکپارچه و یکدل برای شفای او دست دعا برداشته اند

وقتی همه ظرفیت روانی جامعه و فضای مجازی پر شد، آن وقت خبر فوت او اعلام میشود و آن همه شبهه اعتقادی و حرفهای ناروا در باره دعا و شفا و خدا و ...اینکه دعای یک ملت پیش خدا ارزش ندارد و اصلا خدا کجا بود؟ و حضرت زهرا به مردم نظر نکرد و اینکه دعای یک ملت به اندازه یک واکسن اثر نداشت و.."

لازم به ذکر است مشخص نیست حجت الاسلام زائری با کدام دلایل این ادعا را می کند و آیا اصلا در عصر تکنولوژی چنین پنهانکاری امکان دارد یا خیر؟

توییت زائری


ت ت
کدخبر: 1860 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرات شما
    • avatar بی نام

      حجت الاسلام زائری غلط کرد .

      1
    • avatar ناشناس

      مردم بازیچه ومسخره نظامی شدند که ارزشی برای مردم خودندارد!!؟؟

      3
    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها