نقشه مجیدی برای شکست النصر

سرمربی اتحاد کلباء می‌گوید که حضور هواداران این تیم در استادیوم می‌تواند باعث موفقیت آنها شود.

نقشه مجیدی برای شکست النصر

به گزارش منیبان، در دیداری از هفته هشتم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلبا در استادیوم خانگی خود به مصاف النصر می‌رود. سرمربی ایرانی ببرها با دعوت از هواداران تیمش می‌گوید که حضور طرفداران می تواند به آنها کمک کند.فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی گفت: مقابل تیم خوب و قدرتمند النصر بازی می‌کنیم. این تیم، بازیکنانی با پتانسیل و کیفیت بالا دارد، می‌دانیم که بازی سختی برای ما خواهد بود.

سرمربی اتحاد کلبا گفت: از تیم و عملکرد بازیکنان بسیار خوشحالم، توانستیم از نظر تاکتیکی یک تیم سازمان یافته باشیم. حفظ سازمان تیمی مهم است و با ذهنیت و میل به پیروزی در این مسابقه بازی خواهیم کرد. برای رسیدن به این هدف باید تلاش زیادی در زمین داشته باشیم، امیدوارم بازی خوبی را انجام دهیم. حضور هواداران در استادیوم به ما کمک زیادی می‌کند تا پیروز شویم و بازی‌های عالی را انجام دهیم. حضور هواداران به بازیکنان حاضر در زمین انگیزه و انرژی می‌دهد تا تلاش مضاعف کنند.

مجیدی در پایان با دعوت از طرفداران کلباء برای حضور در استادیوم گفت: امیدوارم که هواداران در استادیوم حضور پیدا کنند و ما نیز در مسابقه پیروز شویم و سه امتیاز را کسب کنیم.


ت ت
کدخبر: 188788 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها