مهندس گل‌ساز تراکتور؛ ریکاردو آلوز رقیب ندارد!

ریکاردو آلوز در دیدار تراکتور برابر آلومینیوم اراک، بار دیگر پاس گل داد.

مهندس گل‌ساز تراکتور؛ ریکاردو آلوز رقیب ندارد!

به گزارش منیبان، در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، تراکتور و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند. این دیدار درنهایت با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت. ریکاردو آلوز در این دیدار با پاس گلی که به مهدی هاشم‌نژاد داد، بار دیگر در نقش مهندس تیمش ظاهر شد. حالا اختلاف آلوز با نفر دوم بهترین پاسورهای لیگ، به عدد 2 رسیده است تا ستاره پرتغالی همچنان بی‌رقیب باشد.

ستاره‌ای در آسمان تبریز

ریکاردو آلوز در لیگ بیست‌وسوم، دو گل زده و 8 پاس گل داده است؛ تاثیرگذاری بازیکن پرتغالی روی 10 گل تراکتور در لیگ بیست‌وسوم، به خوبی نشان می‌دهد او تا چه حد در ترکیب این تیم نقش مهمی دارد. ریکاردو آلوز در هفته‌های اخیر هم عملکرد قابل‌توجهی داشته و توانسته فرم خوب خود را حفظ کند. او که در بازی رفت با آلومینیوم اراک پاس گل داده بود، حالا در بازی برگشت این کار را تکرار کرد تا مجموعا برابر 7 تیم مختلف پاس گل داده باشد. ریکاردو آلوز قطعا یکی از بهترین خارجی‌های چند فصل اخیر فوتبال ایران است و تراکتوری‌ها باید به داشتن چنین ستاره‌ای ببالند. 

درخشش جلالی و افت رضاییان

ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی‌فر سه بازیکنی هستند که نزدیک به ریکاردو آلوز کار خود را دنبال می‌کنند. جلالی در چند هفته اخیر درخشان ظاهر شده و حالا با ۶ پاس گل، در رده دوم قرار دارد. جلالی زیر نظر جواد نکونام، توانسته یکی از بهترین دفاع چپ‌های حال حاضر لیگ برتر لقب بگیرد و در بازی استقلال با مس رفسنجان هم پاس گل داد.

رامین رضاییان اما از روزهای خوب خود فاصله گرفته است و کمتر روی گل‌های سپاهان اثری از او دیده‌ می‌شود. افت رامین هم باعث شده آلوز با آسودگی خاطر بیشتری کار‌ خود را دنبال کند و همچنان در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار داشته باشد. روبرتو تورس و ابوالفضل رزاق‌پور هم در گل‌گهر درخشیده‌اند و با 5 پاس گل کنار رضاییان قرار دارند. بعید به نظر می‌رسد ریکاردو آلوز صدر را به فرد دیگری بدهد و احتمالا باز هم فصل را در رده اول تمام می‌کند.جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر تا پایان هفته بیست‌ودوم به این شرح است که ریکاردو آلوز با 8 پاس گل در صدر قرار دارد، ابوالفضل جلالی با ۶ پاس گل در جایگاه دوم ایستاده‌ و رامین رضاییان، روبرتو تورس و ابوالفضل رزاق‌پور با ۵ پاس گل، در رده سوم جای گرفته‌اند. 


ت ت
کدخبر: 209027 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها